Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #1 Skrevet 8. september 2014 Kun løping, sykling ute og spinning. Noen innslag av lett styrke hjemme. Eller er det ok? Anonymous poster hash: a70a6...906
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #2 Skrevet 8. september 2014 Nei, du kan godt trene 6-7. Men hvis en markert kropp er målet bør du trene mer tung styrke. Anonymous poster hash: 9d635...7aa
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #3 Skrevet 8. september 2014 Nei, du kan godt trene 6-7. Men hvis en markert kropp er målet bør du trene mer tung styrke. Anonymous poster hash: 9d635...7aa Overhodet ikke ;-) bli slankere og få mer kondis er målet Anonymous poster hash: a70a6...906
Twintipp og himmelblå Skrevet 8. september 2014 #4 Skrevet 8. september 2014 Neida. Trener noen uker hver dag selv. Deilig for kropp og sjel!
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #5 Skrevet 8. september 2014 Neida. Trener noen uker hver dag selv. Deilig for kropp og sjel! Er ikke helt der at det er deilig enda, men kan jo hende det kommer ;-) merker jo jeg blir støl og sliten, og mannen mener det er lov å moderere seg... men da er det ikke for mye, det er bra ;-) Anonymous poster hash: a70a6...906
Gjest thricane Skrevet 8. september 2014 #6 Skrevet 8. september 2014 Nei, det er egentlig passe om du varierer litt. Ville ikke løpt 5 dager f eks, både pga knær og at det gir litt mottsatt effekt med overdrevet kondisjon om vektnedgang er målet. Blanding av styrke og kondisjon er veldig gunstig. Du blir ikke stor av å trene styrke, tvert i mot. Pilatesball er veldig fin til å trene styrke og kjernemuskler hvis du ikke liker å løfte på tunge vekter. Push up er jo genialt siden du ikke trenger noe som helst for å utføre det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå