Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #1 Skrevet 8. september 2014 Eller må de leveres privat? Har byttet fra en avdelingsbarnehage hvor invitasjoner ble hengt på plassen. Da ba man guttene/jentene/samme årskull. I den nye barnehagen som er basebarnehage med 3 storebarnsgrupper og 2 små må alle innbydelser leveres privat. Begrunnelsen jeg fikk var at det ble urettferdig hvis man ba guttene på sin egen gruppe og 1 eller 2 fra den/de andre. Min gutt ble utelatt fra en bursdag hvor de andre på hans årskull fra samme gruppe ble bedt. Moren hadde ikke fått med seg at min sønn hadde begynt. Hvordan er det i deres barnehage? Tenker at det er lettere å passe på at ingen blir utelatt hvis man deler invitasjonene i bhg. Anonymous poster hash: 3c760...f02
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #2 Skrevet 8. september 2014 Hvis de leveres i bhg, må alle guttene/jentene i samme årskull bli bedt. Som oftest kun de ene kjønn. De har også invitert andre som ikke går i bhg, meni samme gate Anonymous poster hash: c285a...25d
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #3 Skrevet 8. september 2014 Her er det totalforbud mot å lever i barnehagen, uansett hvem man ber, om man så ber hele barnehagen. Har ikke fått noen begrunnelse for det. Heldigvis er det små forhold her, så vi klarer å spore opp alle likevel. Anonymous poster hash: c196d...fe7
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #5 Skrevet 8. september 2014 Her leveres det privat. Bh ansatte ville ikke ha ansvaret, og endel innbydelser ble borte da de lå på plassen til ungene. Anonymous poster hash: a1745...bb0
NormaJean Skrevet 8. september 2014 #6 Skrevet 8. september 2014 Her får jeg navnene av en ansatt på hvem som er i alderskullet og så inviterer jeg de. Kan også be i andre alderskull hvis de er venner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå