Gå til innhold

Nesten så jeg gråter :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har glemt at det var fotografering på skolen i dag. 1. Klassing en min kledde seg i hverdags klær. Skolen ba til og med om pene klær. :( eneste 1. Klassing en min også glemmer jeg fotograferingen :( i en helgrå genser å med ikke frisert hår.. Han ser jo helt vanlig ut.. jeg må jo være den verste moren som finnes..

Anonymous poster hash: 2e96b...f2b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaja. Sånn gikk det :) Ingen krise.

Anonymous poster hash: f683f...422
Skrevet

Og hva er galt med en helt vanlig førsteklassing? 

Skrevet

At unger blir tatt bilde av slik ungene ser ut er bare toppen :)

Anonymous poster hash: 1a46b...d09
Skrevet

På førsteklassebildet mitt står jeg med bustete hår, strikkagenser og røde støvler blant en gjeng rene og pene barn. Min mamma er likevel verdens beste mamma :) 

Anonymous poster hash: 3098f...3ac
Skrevet

Hullete genser og bustete hår på mitt første klasse bilde.

Moren min fikk ikke beskjeden. Hun var en smule sinna, men den dag idag er hun faktisk fornøyd med bildet:

Overpynta unger sier lite om barnet selv og blir falskt.

Anonymous poster hash: fa621...aa5

Skrevet

Velger hverdags klær i år,mer ekte Og de anledningen vi pynter hjemme så ta vi altid bilder. Så i år er det vanlig klær og jeg gleder meg til å henge opp bilde:)

Anonymous poster hash: 07937...2dd

Skrevet

Du kan trøste deg med at det var ei mor som tok feil av fotodag og pyshdag i barnehagen. Et bilde som går rundt på facebook. ;) glemte det en gang vi også så mannen min måtte suse hjem finne klær og pynte dem etter beste evne. Noe kontroll freak mamman taklet dårlig. :P

Skrevet

Jeg synes det er rart med penkjole eller skjorte og slips når fotografen kommer i barnehage eller på skole. Akkurat grå genser er kanskje litt kjedelig, men mye bedre enn i noe man ellers aldri har på seg på skolen. Hos oss ber skolen om det motsatte av hos dere - vanlige klær er foretrukket. 

Skrevet

vi skulle ta bilde på skolen i 2. klasse (klassebilde), mamma sa til meg: husk å ta av ullgenseren etter dere har vært ute, så den fine genseren syns på bildet.  Tja, det glemte jeg. Så har en fin hjemmestrikka ullgenser på klassebildet, men er ikke det koselig da? :)

Har forøvrig aldri hørt om at man har penklær på skolebilder, er jo mest naturlig med hverdagsklær spør du meg. Så ikke noe  å ta på vei for:):) Han ser sikkert kjempesøt ut uansett!

Anonymous poster hash: f60e6...c32
Skrevet

Jeg husket fotograferingen og sendte min førsteklassing i pene hverdagsklær. Det jeg ikke tenkte på var å sjekke hva han hadde under og på bildet sitter han med verdens største smil og en skikkelig utvasket orange t-skjorte. Han ble jo varm, må vite.

Er enda litt snurt på læreren som ikke skjønte at det ikke var meningen at t-skjorten skulle vises ;)

Men så er det en god historie bak det bilde som gjør st vi husker det bedre enn noen av de andre :)

Skrevet

Beste barnehagebildet vi har er av to urokråker som slett ikke ser på fotografen (men driver og terger hverandre) og hvor den eldste har erstatta den fine fletta hun hadde fra morran av med en bustete lille my-oppsats hun laga sjøl. Yngste hadde deportert begge hårspennene og dermed masse rødt hår i fri dressur.

Det absolutt beste med det bildet er at det er et fantastisk øyeblikksbilde av akkurat hvordan de to så ut da de var to og fire år 😊

Skrevet

Nei du er ikke den verste moren som finnes. Ærlig talt, er det noe å ta så på vei for? Fins nok av unger i verden som har noen monstre som mødre!

Anonymous poster hash: 75c4b...8e2
Skrevet

Haha jeg glemte bhg fotografering en gang og pappaen skulle levere den dagen så de hadde nok ikke greid seg, langt mindre satt håret i strikk eller spenner. Det er de fineste bildene jeg har:) 2 bustetroll:)

Skrevet

Helt sikker på at ungen din er kjempesøt uansett hva han/hun har på seg:) er bare oss voksne som henger oss opp i slikt (såfremt ikke ungen er innsmurt i skitt og med ødelagte klær).

Anonymous poster hash: e06fb...c0e

Skrevet

Men da får du jo et bilde som faktisk viser hvordan han så ut en vanlig skoledag da :) så fint!

Skrevet

Jeg glemte også fotograferingen til førsteklassingen min for noen uker siden.
Men heldigvis så han noenlunde ok ut.
Men for min del syns jeg det er greit at de ser hverdagslige ut når de tar skolefoto jeg da :)
Så det tenker jeg ikke på.
Gutten selv var strålende fornøyd når han kom hjem og fortale at han hadde smilt sååå fint til fotografen.
Mulig derfor jeg også syns det er greit at jeg glemte det, fordi han var så fornøyd uansett :)

Bildene  ble også veldig bra.

Gjest Antarctica
Skrevet

Svigerinna mi hadde time hos fotografen - og akkurat den dagen sto ungene opp en time for tidlig. (La oss si det slik: han yngste ble grundig frisert av søstra før fotografering. Luggen var noe kortere enn vanlig..)

Skrevet

Tror kanskje mora til hun Brianna i England var den verste mora som finnes. Kanskje du kommer på en god nr to? Eller ikke... Ilandsproblemer

Skrevet

Jeg jobber som fotograf(ikke på skoler riktignok) og jeg synes det er mye finere når barn kler seg relativt normalt enn å pynte seg. En grå genser gjør seg fint på bilde:)

Anonymous poster hash: 1deec...158

Skrevet

Hehe, en bekjent av meg glemte sønnens fotografering og akkurat den dagen hadde han pynta seg i kjole og neglelakk. Sikkert litt kjipt da, men antakelig ganske morsomt på sikt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...