Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #1 Skrevet 8. september 2014 Moren min hadde kjøpt en pose med strikker som man lager armbånd av, og det slo virkelig an hos unga mine. Men jeg finner det ikke i noen butikker her vi bor så jeg tenkte å bestille på ebay. Så dere som har vært litt mer borti det enn meg: Hva trengs av utstyr i tillegg til strikkene? I posen som fulgte med var det noe som minte om en stemmegaffel og en heklekrok. Når jeg så på ebay så det ut som det var ganske mye annet utstyr man kunne bruke også... Anonymous poster hash: 9a226...353
Førstemann Skrevet 8. september 2014 #2 Skrevet 8. september 2014 Søk på Loom Bands så finner du masse. Vi har kjøpt et begynner sett, og masse poser med løse strikker. Veldig populært hos oss, til og med hos guttene.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #3 Skrevet 8. september 2014 Ser dette ut som en grei begynnerpakke? http://www.ebay.com/itm/NEW-COLOURFUL-RAINBOW-LOOM-600-RUBBER-BANDS-BRACELET-MAKING-KIT-TWISTZ-BANDZ-DIY-/111385552005?pt=UK_Crafts_Children_s_Crafts_EH&hash=item19ef18a485 Mamma hadde kjøpt en pose til hver av 6-åringene og 10-åringen, men tenkt at 14-åringene var for store...det er da bare ei jente av disse fem, og det er den ene 6-åringen...ene 6-åringen hadde ikke kommet da mamma fant det fram så da lånte de to 14-årige guttene posen til 6-åringen og syns det var kjempemoro Mamma måtte ut og kjøpe mer Anonymous poster hash: 9a226...353
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå