Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #1 Skrevet 8. september 2014 Noen som har tatt denne? Jeg går på menopur nå å fikk beskjed om å ta denne sprøyta i morgen. Eggløsningen var da forventet på torsdag? kan dette stemme? Anonymous poster hash: b51c0...b0e
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #2 Skrevet 8. september 2014 Ja, eggløsning er 24-48 timer etter Ovitrelle. Anonymous poster hash: 3b562...ccc
Daquiry Skrevet 8. september 2014 #3 Skrevet 8. september 2014 Jeg tok min i går kl 2130, har uttak i morgen kl 0930, så det kan stemme 😊
Optatium Skrevet 8. september 2014 #4 Skrevet 8. september 2014 Pass på å ta den til rett klokkeslett bare (du skal ha fått beskjed om det hos legen).
PrinsesseHengepupp Skrevet 8. september 2014 #5 Skrevet 8. september 2014 Jupp. Dersom du skal insemineres eller ha uttak er det viktig at du følger klokkeslettet du da har fått hos legen. Det er ikke så viktig dersom det "bare" skal følges opp med god gammeldags sex. Lykke til! :-)
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #6 Skrevet 8. september 2014 Jupp. Dersom du skal insemineres eller ha uttak er det viktig at du følger klokkeslettet du da har fått hos legen. Det er ikke så viktig dersom det "bare" skal følges opp med god gammeldags sex. Lykke til! :-) Takk for det :-) Er inseminasjon så vil gjerne treffe.. skal settes i morgen kveld kl 22 og har time for inseminasjon kl 10.15 på torsdag.. Anonymous poster hash: b51c0...b0e
PrinsesseHengepupp Skrevet 8. september 2014 #7 Skrevet 8. september 2014 Jupp. Dersom du skal insemineres eller ha uttak er det viktig at du følger klokkeslettet du da har fått hos legen. Det er ikke så viktig dersom det "bare" skal følges opp med god gammeldags sex. Lykke til! :-) Takk for det :-) Er inseminasjon så vil gjerne treffe.. skal settes i morgen kveld kl 22 og har time for inseminasjon kl 10.15 på torsdag.. Anonymous poster hash: b51c0...b0e Spennende =)
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #8 Skrevet 8. september 2014 Jupp. Dersom du skal insemineres eller ha uttak er det viktig at du følger klokkeslettet du da har fått hos legen. Det er ikke så viktig dersom det "bare" skal følges opp med god gammeldags sex. Lykke til! :-) Takk for det :-) Er inseminasjon så vil gjerne treffe.. skal settes i morgen kveld kl 22 og har time for inseminasjon kl 10.15 på torsdag.. Anonymous poster hash: b51c0...b0e Spennende =) Ja :-) første gang med menopur så håper at ting klaffer nå :-D Anonymous poster hash: b51c0...b0e
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #9 Skrevet 8. september 2014 Ovitrielle- Chantal Ovitrielle- Chanette Ovitrielle- Isabel?? Anonymous poster hash: ac12b...988
Optatium Skrevet 8. september 2014 #10 Skrevet 8. september 2014 Ovitrielle- Chantal Ovitrielle- Chanette Ovitrielle- Isabel??Anonymous poster hash: ac12b...988 At det var?
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #11 Skrevet 8. september 2014 Ovitrielle- Chantal Ovitrielle- Chanette Ovitrielle- Isabel?? Anonymous poster hash: ac12b...988 HÆ ?!? Anonymous poster hash: b51c0...b0e
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #12 Skrevet 8. september 2014 Jeg skal også antageligvis insemineres om et par uker og de vil at jeg også skal ta en slik sprøyte. Men, setter du den selv? Tror ikke jeg klarer det akkurat. Anonymous poster hash: 5813c...a89
Optatium Skrevet 8. september 2014 #13 Skrevet 8. september 2014 Du setter den selv ja, ikke noe problem. Gjør ikke vondt :-)
PrinsesseHengepupp Skrevet 8. september 2014 #14 Skrevet 8. september 2014 Den ene sprøyta er ingenting sammenlignet med alt det andre prosessen fører med seg.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #15 Skrevet 8. september 2014 Nei, jeg er ikke redd for sprøyter altså. Men, jeg vet ikke hvordan man setter sprøyter, så derfor blir jeg litt skeptisk :/ Må man drive å få ut luft av sprøyta osv? Eller er det bare å sette den rett inn i magen for eksempel? Anonymous poster hash: 5813c...a89
PrinsesseHengepupp Skrevet 8. september 2014 #16 Skrevet 8. september 2014 Nei, jeg er ikke redd for sprøyter altså. Men, jeg vet ikke hvordan man setter sprøyter, så derfor blir jeg litt skeptisk :/ Må man drive å få ut luft av sprøyta osv? Eller er det bare å sette den rett inn i magen for eksempel? Anonymous poster hash: 5813c...a89 Den er ferdig opptrukket og veldig enkel. Følger med bruksanvisning. Er som en penn, du skrur på toppen, tar av beskyttelsen og stikker. Ikke noe dill.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #17 Skrevet 8. september 2014 Nei, jeg er ikke redd for sprøyter altså. Men, jeg vet ikke hvordan man setter sprøyter, så derfor blir jeg litt skeptisk :/ Må man drive å få ut luft av sprøyta osv? Eller er det bare å sette den rett inn i magen for eksempel? Anonymous poster hash: 5813c...a89 Den er ferdig opptrukket og veldig enkel. Følger med bruksanvisning. Er som en penn, du skrur på toppen, tar av beskyttelsen og stikker. Ikke noe dill. Åja! Så bra da, høres jo enkelt ut Takk for svar! Anonymous poster hash: 5813c...a89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå