Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #1 Skrevet 8. september 2014 Mener å ha hørt frisøren har en spesiell type hårfarge som er mer skånsom og anbefalt for gravide? Har ikke likt tanken på å farge håret mens jeg er gravid, men jeg føler meg som et grått kråkereir! Etterveksten er sikkert 7 cm lang og kommunefarget. Huff. Vil føle meg fresh! Anonymous poster hash: d70fa...bff
Blondzilla Skrevet 8. september 2014 #2 Skrevet 8. september 2014 Jeg har alltid farget det. Frisøren bruker samme farge som vanlig.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #3 Skrevet 8. september 2014 Er ikke farlig i det hele tatt å farge håret når man er gravid Anonymous poster hash: f256c...254
Mamma-til-Emma Skrevet 8. september 2014 #4 Skrevet 8. september 2014 Farger håret som vanlig, men hos frisør som bruker det oksidasjonsmiddelet som er nødvendig. I kjøpepakker er oksidasjonsmiddelet Max hele tiden og det er ikke nødvendig og skadelig for håret.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #5 Skrevet 8. september 2014 Jepp. Jeg har alltid brukt minicolor men til og med jordmor sa man kunne farge håret. Ikke farlig med vanlig farge heller. Anonymous poster hash: 4f730...aa0
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #6 Skrevet 8. september 2014 Mener å ha hørt frisøren har en spesiell type hårfarge som er mer skånsom og anbefalt for gravide? Har ikke likt tanken på å farge håret mens jeg er gravid, men jeg føler meg som et grått kråkereir! Etterveksten er sikkert 7 cm lang og kommunefarget. Huff. Vil føle meg fresh! Anonymous poster hash: d70fa...bff Jeg bleka striper Anonymous poster hash: 7cb62...ff4
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #8 Skrevet 8. september 2014 Jeg bleket ikke håret da jeg gikk gravid. For sikkerhets skyld :-) Anonymous poster hash: dbb88...38b
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #9 Skrevet 8. september 2014 tror det bare var før at det var noe skadelige stoffer i hårfargen som man da skulle unngå som gravid. Etter hva jeg har forstått så brukes ikke disse stoffene lenger, så det skal gå helt fint Anonymous poster hash: fd76a...173
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #10 Skrevet 8. september 2014 Jeg striper også håret Anonymous poster hash: 7080c...1d2
klg,2 boys now:) Skrevet 8. september 2014 #11 Skrevet 8. september 2014 Grunnen til at de sa dette tidligere er at fargen kunne reagere anderledes når enn var gravid pga hormonene. Frisører står oppi fargene hele dagen også når de er gravide så det går helt fint👍
PrinsesseHengepupp Skrevet 8. september 2014 #12 Skrevet 8. september 2014 Ja, men så farger jeg kun med henna, gravid eller ei. Tror nok kjemikaliemessig er utviklingen kommet så langt at det ikke er noen reell fare dersom man ikke er disponert for allergi feks. Men det håret som vokser mens man er gravid kan ha endret struktur/mottakelighet for farge og man kan risikere å få en annen nyanse/reaksjon enn hva man tidligere har hatt, på etterveksten. Er meg blitt fortalt.
Luksusdyret Skrevet 8. september 2014 #13 Skrevet 8. september 2014 Er nødt til det, har så mye grått at jeg ser ut som gammel kjerring om jeg ikke farger. Ikke pent når man er 30 for å si det sånn :S Jordmora har i forrige svangerskap sagt at det ikke var farlig å bruke vanlige butikkfarger. Farger aldri hos frisør, er svindyrt og unødvendig.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #15 Skrevet 8. september 2014 Ja, men så farger jeg kun med henna, gravid eller ei. Tror nok kjemikaliemessig er utviklingen kommet så langt at det ikke er noen reell fare dersom man ikke er disponert for allergi feks. Men det håret som vokser mens man er gravid kan ha endret struktur/mottakelighet for farge og man kan risikere å få en annen nyanse/reaksjon enn hva man tidligere har hatt, på etterveksten. Er meg blitt fortalt. stemmer Anonymous poster hash: 1cfe6...c64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå