Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #1 Skrevet 8. september 2014 Vi er ikke snerpete av oss, og vi har sex vi som de fleste andre par, men i går holdt vi på å knekke sammen i latter.Kl 21.30 satte vi på en film og det var helt stille i huset, bor i 2 mannsbolig. Så plutselig hørte vi nabodama stønne og jamre seg. Jeg sa til mannen at hun kanskje hadde skadet seg og var på tur til å gå bort, men så hørte vi mannen i full fyr for å si det sånn og vi knakk sammen i latter. Vi holdt oss godt for munnen for vi er jo klar over at det er veldig lydt, noe de ikke vet tydeligvis. Her har hr og fru "nesten ikke hilser" sex i stua og det så det holder også. Må bite meg i tunga neste gang jeg ser de. Anonymous poster hash: 26931...050
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #2 Skrevet 8. september 2014 å så tenker jeg? Så koselig at de har sex og nyter hverandre. Anonymous poster hash: 7f0b5...84a
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #3 Skrevet 8. september 2014 fnise.. Flaut Anonymous poster hash: c6a82...3ae
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 8. september 2014 #4 Skrevet 8. september 2014 Det er veldig lytt sier du? Sikker på at de ikke har hørt dere også da? ;-) Bare en liten tanke......
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #5 Skrevet 8. september 2014 Det kan jo tenkes, men vi har oss ikke i stua. Vi har soverom i 2.etasje lengst bort fra den andre leiligheten, og vi er klar over at det er lydt. Skal vi slå oss løs har vi sex på morgenen når barna har gått på skolen og naboene er på jobb ;-) Anonymous poster hash: 26931...050
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #6 Skrevet 8. september 2014 Lytt,lytt,lytt,IKKE lydt!!!! Ja jeg bare måtte kommentere det Så deilig for naboene at de har seg der det måtte passe seg i huset, blir mer spennende da vettu Anonymous poster hash: 6e79b...2f9
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #7 Skrevet 8. september 2014 Noen er tydeligvis ikke blitt helt voksne ennå hvis dere fortsatt fniser av at andre har sex. https://www.youtube.com/watch?v=FG2JhrgELB0 Anonymous poster hash: 1324c...9e4
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #8 Skrevet 8. september 2014 Lytt,lytt,lytt,IKKE lydt!!!! Ja jeg bare måtte kommentere det Så deilig for naboene at de har seg der det måtte passe seg i huset, blir mer spennende da vettu Anonymous poster hash: 6e79b...2f9 Beklager så meget at jeg blander noe av mitt danske språk inn i det norske ;-) Anonymous poster hash: 26931...050
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #9 Skrevet 8. september 2014 Lytt,lytt,lytt,IKKE lydt!!!! Ja jeg bare måtte kommentere det Så deilig for naboene at de har seg der det måtte passe seg i huset, blir mer spennende da vettu Anonymous poster hash: 6e79b...2f9 Beklager så meget at jeg blander noe av mitt danske språk inn i det norske ;-) Anonymous poster hash: 26931...050 Og vi kan jo vite at du er dansk mener du? Men da har du lært noe nytt i det norske språket,værsågod Anonymous poster hash: 6e79b...2f9
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #10 Skrevet 8. september 2014 Hehe, så flaut. Jeg og mannen hadde også ledd hvis vi hadde hørt naboene i full sving 😄😂😁 Anonymous poster hash: 633ad...916
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #11 Skrevet 8. september 2014 Noen er tydeligvis ikke blitt helt voksne ennå hvis dere fortsatt fniser av at andre har sex. https://www.youtube.com/watch?v=FG2JhrgELB0 Anonymous poster hash: 1324c...9e4 Morsom film fnisa sammen med de 2 jentene jeg. Jeg er 38 år, men fniser likevell hvis jeg overhører andre ha sex. Så barnslig er jeg. Så, jepp. Jeg er barnslig. og ikke voksen ifg deg. Jeg har høy utdannelse, hus, barn ordnet økonomi og stasjonsvogn. Men, jeg hadde garantert fnisa hvis jeg hadde overhørt naboens sexlyder. Anonymous poster hash: c6a82...3ae
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #12 Skrevet 8. september 2014 Blir egentlig mest brydd på dine vegne jeg. Anonymous poster hash: 1442f...4c1
kristinehufine Skrevet 8. september 2014 #13 Skrevet 8. september 2014 Noen er tydeligvis ikke blitt helt voksne ennå hvis dere fortsatt fniser av at andre har sex. https://www.youtube.com/watch?v=FG2JhrgELB0 Anonymous poster hash: 1324c...9e4 Morsom film fnisa sammen med de 2 jentene jeg. Jeg er 38 år, men fniser likevell hvis jeg overhører andre ha sex. Så barnslig er jeg. Så, jepp. Jeg er barnslig. og ikke voksen ifg deg. Jeg har høy utdannelse, hus, barn ordnet økonomi og stasjonsvogn. Men, jeg hadde garantert fnisa hvis jeg hadde overhørt naboens sexlyder. Anonymous poster hash: c6a82...3ae Fnisa jeg også, men hadde jeg hørt mamma og pappa hadde jeg jo gått UT! Hadde jo ikke sitti der som et nek og fnisa med venninna mi mens jeg FILMA! Dør av de jentene også kjenner jeg, selv hadde jeg syns det var flaut om jeg og venninna mi tok mamma på fersken i akten mens hu stønna og ropte!!
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #14 Skrevet 8. september 2014 Vi gikk tur med bikkja og hørte naboene hadde seg her en kveld. Dama skrek ut...DET ER GODT DET ER GODT DET ER GOOOODT. Det værste er jo at de bor i samme hus (etg) over foreldrene hans og de hadde vinduet oppe. Anonymous poster hash: c229e...bd5
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #15 Skrevet 8. september 2014 Hørte naboene for noen dager siden da jeg skulle ut å hente posten på ettermiddagen. Turte ikke gå forbi romvinduet demmes i tilfelle de skulle høre meg, så sprang inn igjen, som en knallrød tomat og fniste som en tenåring Jeg bliiiiiiiir så flau! Anonymous poster hash: ef8de...133
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #16 Skrevet 8. september 2014 Noen er tydeligvis ikke blitt helt voksne ennå hvis dere fortsatt fniser av at andre har sex. https://www.youtube.com/watch?v=FG2JhrgELB0 Anonymous poster hash: 1324c...9e4 Morsom film fnisa sammen med de 2 jentene jeg. Jeg er 38 år, men fniser likevell hvis jeg overhører andre ha sex. Så barnslig er jeg. Så, jepp. Jeg er barnslig. og ikke voksen ifg deg. Jeg har høy utdannelse, hus, barn ordnet økonomi og stasjonsvogn. Men, jeg hadde garantert fnisa hvis jeg hadde overhørt naboens sexlyder. Anonymous poster hash: c6a82...3ae Fnisa jeg også, men hadde jeg hørt mamma og pappa hadde jeg jo gått UT! Hadde jo ikke sitti der som et nek og fnisa med venninna mi mens jeg FILMA! Dør av de jentene også kjenner jeg, selv hadde jeg syns det var flaut om jeg og venninna mi tok mamma på fersken i akten mens hu stønna og ropte!! Tipper disse jentungene blei ganske så bløte i trusa av å høre!! Anonymous poster hash: 4a0cb...ce7
unforgettable Skrevet 8. september 2014 #17 Skrevet 8. september 2014 Tenk så flaut for mora etter datteren la ut filmen på YouTube
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #18 Skrevet 8. september 2014 Bodde i en 4 mannsbolig tidligere og vi hadde felles uteområde. På våren var jeg ute og ordnet litt i hagen en søndag formiddag og noen unge nabogutter mekket bil like bortenfor. Var utenfor soveromsvinduet til naboen min da hun plutselig kom med noen parringshyl som kunne skremt vannet av folk. Både jeg og unguttene ble helt perpleks og lusket oss bort. Hun vet jo ingenting, men jwg syntes det var pinlig å hilse på henne på ettermiddagen. .. Anonymous poster hash: f1724...a52
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #19 Skrevet 8. september 2014 Noen er tydeligvis ikke blitt helt voksne ennå hvis dere fortsatt fniser av at andre har sex. https://www.youtube.com/watch?v=FG2JhrgELB0 Anonymous poster hash: 1324c...9e4 Morsom film fnisa sammen med de 2 jentene jeg. Jeg er 38 år, men fniser likevell hvis jeg overhører andre ha sex. Så barnslig er jeg. Så, jepp. Jeg er barnslig. og ikke voksen ifg deg. Jeg har høy utdannelse, hus, barn ordnet økonomi og stasjonsvogn. Men, jeg hadde garantert fnisa hvis jeg hadde overhørt naboens sexlyder. Anonymous poster hash: c6a82...3ae Fnisa jeg også, men hadde jeg hørt mamma og pappa hadde jeg jo gått UT! Hadde jo ikke sitti der som et nek og fnisa med venninna mi mens jeg FILMA! Dør av de jentene også kjenner jeg, selv hadde jeg syns det var flaut om jeg og venninna mi tok mamma på fersken i akten mens hu stønna og ropte!! Tipper disse jentungene blei ganske så bløte i trusa av å høre!! Anonymous poster hash: 4a0cb...ce7 Jeg tipper heller den fnisingen er en nervøs reaksjon og at de blir traumatisert for livet. I verste fall blir de prostituerte som følge av en slik oppvekst. Anonymous poster hash: 1324c...9e4
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #20 Skrevet 8. september 2014 Noen er tydeligvis ikke blitt helt voksne ennå hvis dere fortsatt fniser av at andre har sex. Anonymous poster hash: 1324c...9e4 Morsom film fnisa sammen med de 2 jentene jeg. Jeg er 38 år, men fniser likevell hvis jeg overhører andre ha sex. Så barnslig er jeg. Så, jepp. Jeg er barnslig. og ikke voksen ifg deg. Jeg har høy utdannelse, hus, barn ordnet økonomi og stasjonsvogn. Men, jeg hadde garantert fnisa hvis jeg hadde overhørt naboens sexlyder. Anonymous poster hash: c6a82...3ae Fnisa jeg også, men hadde jeg hørt mamma og pappa hadde jeg jo gått UT! Hadde jo ikke sitti der som et nek og fnisa med venninna mi mens jeg FILMA! Dør av de jentene også kjenner jeg, selv hadde jeg syns det var flaut om jeg og venninna mi tok mamma på fersken i akten mens hu stønna og ropte!! Tipper disse jentungene blei ganske så bløte i trusa av å høre!! Anonymous poster hash: 4a0cb...ce7 Jeg tipper heller den fnisingen er en nervøs reaksjon og at de blir traumatisert for livet. I verste fall blir de prostituerte som følge av en slik oppvekst. Anonymous poster hash: 1324c...9e4 Ble mer sjokkert av moren og faren(?) enn at de satt å fnisa og lo. Var faktisk bare helt sykt at de kan ha så høylytt sex, ihverfall om de vet at ungen/ungdommen er hjemme ..... Går virkelig ann å ta hensyn ja. Men jentungen ristet på hode når venninnen spurte om dette var første gang. Nei, huff. Traumer stakkar. Anonymous poster hash: 668aa...d19
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #21 Skrevet 8. september 2014 Syns de burde skjerpe seg!! Stakkars ungdommer!! Anonymous poster hash: 2fe18...226
Gjest Antarctica Skrevet 8. september 2014 #22 Skrevet 8. september 2014 Noen er tydeligvis ikke blitt helt voksne ennå hvis dere fortsatt fniser av at andre har sex. https://www.youtube.com/watch?v=FG2JhrgELB0Anonymous poster hash: 1324c...9e4 Morsom film fnisa sammen med de 2 jentene jeg. Jeg er 38 år, men fniser likevell hvis jeg overhører andre ha sex. Så barnslig er jeg. Så, jepp. Jeg er barnslig. og ikke voksen ifg deg. Jeg har høy utdannelse, hus, barn ordnet økonomi og stasjonsvogn. Men, jeg hadde garantert fnisa hvis jeg hadde overhørt naboens sexlyder.Anonymous poster hash: c6a82...3ae Fnisa jeg også, men hadde jeg hørt mamma og pappa hadde jeg jo gått UT! Hadde jo ikke sitti der som et nek og fnisa med venninna mi mens jeg FILMA! Dør av de jentene også kjenner jeg, selv hadde jeg syns det var flaut om jeg og venninna mi tok mamma på fersken i akten mens hu stønna og ropte!! Tipper disse jentungene blei ganske så bløte i trusa av å høre!!Anonymous poster hash: 4a0cb...ce7 Jeg tipper heller den fnisingen er en nervøs reaksjon og at de blir traumatisert for livet. I verste fall blir de prostituerte som følge av en slik oppvekst. Anonymous poster hash: 1324c...9e4 Åja, er det DET som gjør at folk prostituerer seg?! Fint vi har fått dette på det rene.... da trenger vi ikke sexkjøpsloven, traffickinglovene, Prio eller utekontakten heller. Du kan jo dra i gang forbyggingskampanjene. "Barn med seksuelt aktive foreldre blir prostituerte! Stopp epidemien - klem låra sammen!"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå