Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #1 Skrevet 8. september 2014 Er så heldig at jeg har fått en slik fin underjordisk kvise i panna.. DEN kulen, ser ut som om jeg er på tur til å få horn. Tatt en ibux i håp om at den kan senke hevelsen noe, men hva annet kan jeg smøre på eller gjøre? Anonymous poster hash: 5a352...0bd
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #2 Skrevet 8. september 2014 ingen som har hatt sånne kviser her før? Hornet mitt vokser seg større for hver gang jeg titter i speilet.. noen tips til å få den mindre, helst flat? Vil ikke stikke hull, for jeg tror det som evnt er å ta ut der, ligger veldig dypt.. :S Anonymous poster hash: 5a352...0bd
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #3 Skrevet 8. september 2014 Enten må du få hull på hornet eller bare la det gå av seg selv. Anonymous poster hash: 266df...39e
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #4 Skrevet 8. september 2014 Jeg får min på haken. Heldigvis ikke ofte men det hender. Jeg tar tannkrem på, popper meg til blods og tar bakteriesalve på Anonymous poster hash: b9f40...73e
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #5 Skrevet 8. september 2014 Brulidin!! Kalles bare kvise-krise-krem av ungene, den er genial! Bruker den på alt av sår, kviser, verk osv.. Anonymous poster hash: c50ee...dd5
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #6 Skrevet 8. september 2014 Brulidin!! Kalles bare kvise-krise-krem av ungene, den er genial! Bruker den på alt av sår, kviser, verk osv.. Anonymous poster hash: c50ee...dd5 Men må bare legge til at jeg ikke vet om den har god effekt på underjordiske/kongkviser som ikke er stukket hull på, for de ligger gjerne langt under huden.. Men hi, kanskje du egentlig er en Enhjørning? Kanskje det er derfor du nå begynner å gro hornet? Neida..sorry, måtte bare <3 Anonymous poster hash: c50ee...dd5
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #7 Skrevet 8. september 2014 Haha, takk for den. Har aldri hatt en så stor kul før, så veit ikke hva som funker, høres grusomt vondt ut å klemme i hvertfall og ender vel med DET kastemerke i form av skorpe da Brulidin skal testes Anonymous poster hash: 5a352...0bd
MammantilNurket Skrevet 8. september 2014 #8 Skrevet 8. september 2014 Ikke rør den! Hjemmekirurgi er en dårlig plan Bestill time hos din hudpleier. God bedring til deg
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #9 Skrevet 8. september 2014 Klipp lugg Anonymous poster hash: a3646...b59
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #10 Skrevet 8. september 2014 Klipp lugg Anonymous poster hash: a3646...b59 Nja, det er meldt en del vind her i morgen, så da må jeg i såfall kjøre på en en halv flaske hårspray i tillegg.. evnt rett og slett teipe den fast.. Tror ikke folk vil snu seg noe mindre da, enn med et horn, så hensikten blir liksom litt borte.. Anonymous poster hash: 5a352...0bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå