Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #1 Skrevet 8. september 2014 Jeg har en kjærste som stadig er på fest med sin eks-kjærste, han sier han skal på "guttekveld" men hun er stortsett tilstede- jeg får aldri tilbud om å bli med selv, jeg er som regel hjemme med ungene.. Han sier ikke noe til meg men jeg hører det enten av en kompis som forsnakker seg eller ser det i innlegg han er tagget i på facebook.. Når jeg konfronterer han med det får jeg beskjed om "herregud vi er jo i samme vennegjeng- må jeg si ifra om alle som kommer dit da eller" .. Jeg har sagt at om han bare sender meg en sms å sier ifra at hun er tilstede er det ok- men å bli løyet til gang på gang finner jeg meg ikke i.. Det har også vært endel løgn i forhold til penger fra før han traff meg- og nå skylder han rundt 200 000,- som jeg har sagt meg villig til å bli med å betale på for at familien skal fungere økonomisk! Jeg syns det er veldig respektløst av han å holde på sånn men jeg vet ikke om jeg kanskje stiller for store krav? Er det noen som har noen tips/erfaringer blir jeg glad :-) Anonymous poster hash: 90f9a...e35
Gjest Skrevet 8. september 2014 #2 Skrevet 8. september 2014 Er han kjærste eller samboer? Hadde pokker ikke betalt for en kjærste, dessverre!
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #3 Skrevet 8. september 2014 Jeg hadde aldri betalt på gammel tullegjeld uansett hvor fantastisk kjæresten hadde Vært. Din høres jo ut som den sjarmpeisen så da hadde jeg hvertfall ikke latt meg bruke. De pengene du har Bør du helleristninger sette av til barna, ikke bruke på en tilfeldig mann. Anonymous poster hash: 0601e...1eb
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #4 Skrevet 8. september 2014 Samboer Anonymous poster hash: 90f9a...e35
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #5 Skrevet 8. september 2014 Vi har ett barn sammen og jeg har ett barn fra før.. Anonymous poster hash: 90f9a...e35
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #6 Skrevet 8. september 2014 Er han kjærste eller samboer? Hadde pokker ikke betalt for en kjærste, dessverre! Samboer Anonymous poster hash: 90f9a...e35
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #7 Skrevet 8. september 2014 Det forundrer meg at han stadig er på fest når han i mine øyne heller burde bruke all den fritiden på å jobbe ekstra for å bli kvitt gammel gjeld. Det er jo ikke akkurat gratis å feste heller så du syns det er okey at han sløser bort penger på fest og moro istedenfor å invistere i sin families fremtid. Anonymous poster hash: 0601e...1eb
3 i april Skrevet 8. september 2014 #8 Skrevet 8. september 2014 Tenk deg godt om FØR du betaler hans gjeld. Er dette et forhold som kommer til og vare ? Er du helt sikker på at plutselig ikke bare stikker ?? Det at han lyver til deg om sin eks kjæreste er dessverre ikke gode nyheter. Er du helt sikker på at du kan stole på han og at han ikke sånn helt utav det blå plutselig blir sammen med eksen sin igjen ? Om du betaler ned den gjelden, så bør dere ha en skriftelig og GYLDIG avtale satt opp av advokat, om at hvis forholdet ryker så må han betale deg tilbake det du betalte for at han skulle kvitte seg med denne gjelden.
Sint naken biltyv Skrevet 8. september 2014 #9 Skrevet 8. september 2014 Så han er stadig ute å fester i steden for å jobbe ekstra så han kan betale ned gjeld? Og hvorfor er han ikke sammen med barna og deg i helger i steden for å rangle rundt med eksen? Mange varselbjeller her. Du burde virkelig IKKE betale ned gjelda hans. Først burde han begynne å respektere deg og ta ansvar for gjeld og familie.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #10 Skrevet 8. september 2014 Tenk deg godt om FØR du betaler hans gjeld. Er dette et forhold som kommer til og vare ? Er du helt sikker på at plutselig ikke bare stikker ?? Det at han lyver til deg om sin eks kjæreste er dessverre ikke gode nyheter. Er du helt sikker på at du kan stole på han og at han ikke sånn helt utav det blå plutselig blir sammen med eksen sin igjen ? Om du betaler ned den gjelden, så bør dere ha en skriftelig og GYLDIG avtale satt opp av advokat, om at hvis forholdet ryker så må han betale deg tilbake det du betalte for at han skulle kvitte seg med denne gjelden. Vi har skrevet kontrakter på alt det økonomiske, heldigvis Det som forundrer meg er at ting alltid er alle andres feil- aldri hans egen! Anonymous poster hash: 90f9a...e35
3 i april Skrevet 8. september 2014 #11 Skrevet 8. september 2014 Det forundrer meg at han stadig er på fest når han i mine øyne heller burde bruke all den fritiden på å jobbe ekstra for å bli kvitt gammel gjeld. Det er jo ikke akkurat gratis å feste heller så du syns det er okey at han sløser bort penger på fest og moro istedenfor å invistere i sin families fremtid. Anonymous poster hash: 0601e...1eb Veldig enig med denne. Du burde kreve at han i det minste gjorde en egeninnsats på og kvitte seg med gjelden. Feks be han få seg en ekstajobb eller en evt helgejobb som kjøring av taxi ol. SÅ kunne du evt møtt han litt på halv veien. La han betale halvparten så kan du heller hjelpe han med siste halvdelen. Blir litt for enkelt at han driver og fester og roter bort en masse penger på det når han har en haug med gjeld å betale..
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #12 Skrevet 8. september 2014 Så han er stadig ute å fester i steden for å jobbe ekstra så han kan betale ned gjeld? Og hvorfor er han ikke sammen med barna og deg i helger i steden for å rangle rundt med eksen? Mange varselbjeller her. Du burde virkelig IKKE betale ned gjelda hans. Først burde han begynne å respektere deg og ta ansvar for gjeld og familie. Han er vel ikke stadig ute å fester, men mens jeg var gravid skjedde dette med eksen 5-6 ganger på 5mnd, mens jeg ble sittende igjen hjemme.. I ettertid har det skjedd to ganger.. Anonymous poster hash: 90f9a...e35
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #13 Skrevet 8. september 2014 En mann med gjeld jobber for å betale den ned og IKKE feste! Dette er hans gjeld og du skal da ikke betale noe. Han burde også være hjemme med familien sin enn å feste med eksen sin vær helg. Du ser vel at varsel lampene blinker? Anonymous poster hash: ff05e...950
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #14 Skrevet 8. september 2014 Det forundrer meg at han stadig er på fest når han i mine øyne heller burde bruke all den fritiden på å jobbe ekstra for å bli kvitt gammel gjeld. Det er jo ikke akkurat gratis å feste heller så du syns det er okey at han sløser bort penger på fest og moro istedenfor å invistere i sin families fremtid. Anonymous poster hash: 0601e...1eb Veldig enig med denne. Du burde kreve at han i det minste gjorde en egeninnsats på og kvitte seg med gjelden. Feks be han få seg en ekstajobb eller en evt helgejobb som kjøring av taxi ol. SÅ kunne du evt møtt han litt på halv veien. La han betale halvparten så kan du heller hjelpe han med siste halvdelen. Blir litt for enkelt at han driver og fester og roter bort en masse penger på det når han har en haug med gjeld å betale.. Han har mistet lappen i tillegg- dette er også løyet om for det var vist så "flaut" å fortelle meg det.. Hehe.. Anonymous poster hash: 90f9a...e35
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #15 Skrevet 8. september 2014 En mann med gjeld jobber for å betale den ned og IKKE feste! Dette er hans gjeld og du skal da ikke betale noe. Han burde også være hjemme med familien sin enn å feste med eksen sin vær helg. Du ser vel at varsel lampene blinker? Anonymous poster hash: ff05e...950 Jeg ser lampene blinker- men jeg er så redd for å gå for godt! Vi har det så fint på de gode dagene! Og tenk om han hadde forandret seg da?! Selv om jeg vet innerst inne at det ikke kommer til å skje.. Anonymous poster hash: 90f9a...e35
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #16 Skrevet 8. september 2014 Det forundrer meg at han stadig er på fest når han i mine øyne heller burde bruke all den fritiden på å jobbe ekstra for å bli kvitt gammel gjeld. Det er jo ikke akkurat gratis å feste heller så du syns det er okey at han sløser bort penger på fest og moro istedenfor å invistere i sin families fremtid. Anonymous poster hash: 0601e...1eb Veldig enig med denne. Du burde kreve at han i det minste gjorde en egeninnsats på og kvitte seg med gjelden. Feks be han få seg en ekstajobb eller en evt helgejobb som kjøring av taxi ol. SÅ kunne du evt møtt han litt på halv veien. La han betale halvparten så kan du heller hjelpe han med siste halvdelen. Blir litt for enkelt at han driver og fester og roter bort en masse penger på det når han har en haug med gjeld å betale.. Han har mistet lappen i tillegg- dette er også løyet om for det var vist så "flaut" å fortelle meg det.. Hehe.. Anonymous poster hash: 90f9a...e35 Du skjønner vel nå at du ikke skal bruke dine penger å betale ned hans gamle gjeld? Jeg hadde aldri godtatt så mange løgner og skulle jeg ha tilgitt så måtte han gjennom gjetninger bevist at han angret. Ut ifra dine innlegg hittil har jeg ikke fått noe inntrykk av at han ønsker å rette opp i fortiden. Anonymous poster hash: 0601e...1eb
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #17 Skrevet 8. september 2014 Det at dere har det så fint på de gode dagene er ikke nok for å veie opp for resten. Og du kan heller ikke forvente at han forandrer seg dersom han ikke har vist initiativ til det til nå. Du bør kunne forvente LITT innsatsvilje fra han. Godt dere har kontrakter på det økonomiske. Nå er det på tide at du stiller krav til han, forteller at sånn og sånn MÅ det være for at du skal kunne fungere i forholdet, og hvis ikke er det ikke noe forhold å redde. Ta tak, still krav, eller gå. Det er mitt råd. Anonymous poster hash: a4d55...2d3
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #18 Skrevet 8. september 2014 En mann med gjeld jobber for å betale den ned og IKKE feste! Dette er hans gjeld og du skal da ikke betale noe. Han burde også være hjemme med familien sin enn å feste med eksen sin vær helg. Du ser vel at varsel lampene blinker? Anonymous poster hash: ff05e...950 Jeg ser lampene blinker- men jeg er så redd for å gå for godt! Vi har det så fint på de gode dagene! Og tenk om han hadde forandret seg da?! Selv om jeg vet innerst inne at det ikke kommer til å skje.. Anonymous poster hash: 90f9a...e35 Du tuller nå? Klarer du ikke å innse alvoret? Ringer det ingen bjeller her? Vis det snart ikke begynner å gå opp et lys for deg hva du Bør kreve av han for å fortsette forholdet så skjønner jeg ikke hvorfor så mange her skal bruke sin tid til å gi deg råd. Du må nesten våkne opp først ellers blir det som å snakke til en som ligger under dyna å sover. Anonymous poster hash: 0601e...1eb
3 i april Skrevet 8. september 2014 #19 Skrevet 8. september 2014 Begynne og krev at han tar ansvar for sine handlinger : 1. Han har valgt og være sammen med deg og få barn, da må han ta ansvar for dere også. Det betyr ikke at han skal kunne gjøre hva han vil når han vil. Det går ikke når mann har skaffet seg familie. 2. Han har masse gjeld, da må han ta ansvar for det. Lage en plan for HVORDAN han kan klare og kvitte seg med den, uten at det går for mye ut over deg og barna. Feks få en avtale med kreditorene og bli enige om hvor mye han kan betale i mnd, skaffe seg en ekstra jobb, jobbe overtid, få en bedre betalt jobb osv. Om han ikke er med på noe av dette og heller ikke bryr seg så veldig, så skjønner jeg ikke hvorfor du orker og være sammen med han.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #20 Skrevet 8. september 2014 Bruke penger og tid på festing, mens han lar samboeren betale gjelda si. I tillegg forteller han ikke at exen er med på disse festene... Det er en grunnleggende respekt som mangler her. Da hjelper det ikke så mye at dere har det fint innimellom. Anonymous poster hash: 53aac...f2e
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #21 Skrevet 8. september 2014 En mann med gjeld jobber for å betale den ned og IKKE feste! Dette er hans gjeld og du skal da ikke betale noe. Han burde også være hjemme med familien sin enn å feste med eksen sin vær helg. Du ser vel at varsel lampene blinker? Anonymous poster hash: ff05e...950 Jeg ser lampene blinker- men jeg er så redd for å gå for godt! Vi har det så fint på de gode dagene! Og tenk om han hadde forandret seg da?! Selv om jeg vet innerst inne at det ikke kommer til å skje.. Anonymous poster hash: 90f9a...e35 Du tuller nå? Klarer du ikke å innse alvoret? Ringer det ingen bjeller her? Vis det snart ikke begynner å gå opp et lys for deg hva du Bør kreve av han for å fortsette forholdet så skjønner jeg ikke hvorfor så mange her skal bruke sin tid til å gi deg råd. Du må nesten våkne opp først ellers blir det som å snakke til en som ligger under dyna å sover. Anonymous poster hash: 0601e...1eb Jeg skjønner alvoret- han har bodd fra oss nå i en uke, han lover gull og grønne skoger- jeg har stilt krav til han! Han må være ærlig, vise innsatsvilje i forhold til ekstrajobb og førerkortet, problemer må prates om! Han sier at ting skal bli så fantastisk, men jeg sliter med å tro på det.. Men jeg sliter også med å gå for godt! Anonymous poster hash: 90f9a...e35
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #22 Skrevet 8. september 2014 Om navnet begynner på E, så løp!!! Anonymous poster hash: 2196e...7ff
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #23 Skrevet 8. september 2014 Beklager, men han her høres helt håpløs ut. Hadde kvittet meg med problemet. Anonymous poster hash: e1fd3...2f4
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #24 Skrevet 8. september 2014 En mann med gjeld jobber for å betale den ned og IKKE feste! Dette er hans gjeld og du skal da ikke betale noe. Han burde også være hjemme med familien sin enn å feste med eksen sin vær helg. Du ser vel at varsel lampene blinker? Anonymous poster hash: ff05e...950 Jeg ser lampene blinker- men jeg er så redd for å gå for godt! Vi har det så fint på de gode dagene! Og tenk om han hadde forandret seg da?! Selv om jeg vet innerst inne at det ikke kommer til å skje.. Anonymous poster hash: 90f9a...e35 Du tuller nå? Klarer du ikke å innse alvoret? Ringer det ingen bjeller her? Vis det snart ikke begynner å gå opp et lys for deg hva du Bør kreve av han for å fortsette forholdet så skjønner jeg ikke hvorfor så mange her skal bruke sin tid til å gi deg råd. Du må nesten våkne opp først ellers blir det som å snakke til en som ligger under dyna å sover. Anonymous poster hash: 0601e...1eb Jeg skjønner alvoret- han har bodd fra oss nå i en uke, han lover gull og grønne skoger- jeg har stilt krav til han! Han må være ærlig, vise innsatsvilje i forhold til ekstrajobb og førerkortet, problemer må prates om! Han sier at ting skal bli så fantastisk, men jeg sliter med å tro på det.. Men jeg sliter også med å gå for godt! Anonymous poster hash: 90f9a...e35 Nå skal jeg verken råde deg til å gå eller bli. Det er ditt valg. Men husk at du fortjener bedre enn det der. Hvis han virkelig setter familien sin først så må han bevise det gjennom handlinger og ikke ord. Han kan love deg gull og grønne skoger men tror du på disse ordene når han gjennom handlinger drar på fest med esken, lyver om det i tillegg. Ikke tar ansvar for sin egen økonomi og lyver til deg om viktige ting (at han mistet førerkortet) . Hva har han sagt eller gjort for å bevise for deg at han vil endre adferd? Anonymous poster hash: 0601e...1eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå