Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #1 Skrevet 8. september 2014 Her vil hun bare ha grøt og skiver. Føler det blir så ensformig, har prøvd å lage middag til henne uten at det falt i smak. Har også prøvd med litt middagsglass, men er ikke så fan av det verken hun eller jeg. Noe enkelt jeg kan gi henne så er veldig næringsrikt og mettende? Anonymous poster hash: 99b21...a34
mrsmergaert Skrevet 8. september 2014 #2 Skrevet 8. september 2014 Min er 10måneder og spiser kun brødskiver. Hun spiste grøt før, men fra forrige uke ville hun ikke ha det heller. Hverken hjemmelaga middag eller middagsglass vil hun ha. Så akkurat nå for tiden er mme og brød hovednæring. Håper jo hun vil begynne å spise noe annet snart.
November_84 Skrevet 8. september 2014 #3 Skrevet 8. september 2014 Min spiste inntil nylig kun grøt og fruktmoser i tillegg til mm. Han er 10 mnd. Men plutselig løsnet det, nå liker han godt kyllingfilet eller laks i små biter, avokadomos, og litt potet med smør 😉 Middagsglass er han ikke noe voldsomt på 😜
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå