Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #1 Skrevet 8. september 2014 Det har vert slutt mellom oss i over 4 måneder. Jeg var fast bestemt på at det ikke noen gang skulle bli noe igjen. men jeg har hatt sex med en annen person.. en gang. Det var spontant og uten noe form for kjærlighet. Bare morro.. Bør jeg fortelle det til kjæresten. Vi har blitt enige om å starte på nytt med blanke ark og legge alt det vonde som har skjedd bak oss. jeg er som nyforelska igjen å har virkelig trua igjen.. men bør jeg fortelle han at jeg har hatt sex med en annen? :/ Anonymous poster hash: d2955...76f
Marriet Skrevet 8. september 2014 #2 Skrevet 8. september 2014 Spør heller deg selv om hvorfor du eventuelt skulle si det? Og hva kan det føre med seg? Ville du at han skulle ha sagt det om det var motsatt? Synes ikke du trenger å si noe.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #3 Skrevet 8. september 2014 Jeg ville for all del sagt det. Anonymous poster hash: 67d26...273
Nodisc Skrevet 8. september 2014 #4 Skrevet 8. september 2014 (endret) Er vel fint å si det av flere grunner. Tillit og at om det skulle komme opp senere av andre grunner så lurer han ikke på hvorfor du aldri sa det. Begynner ikke med blanke ark om du føler du har noe usagt Redigerer. Nå har jeg tenkt litt, og ville ikke ha sagt det siden dere ikke var sammen. Hadde jeg vert deg ville jeg heller ikke om de han har hatt seg med. Endret 8. september 2014 av Columbine Vinefrost
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 8. september 2014 #5 Skrevet 8. september 2014 Det hadde jeg ikke sagt noe om. Som du sier, så var dere ikke sammen på tidspunktet og ikke hadde du tenkt til det heller. Om du har dårlig samvittighet og vil slite med det, er det kanskje lurt å si det. Tror egentlig du vet innerst inne hva DU må gjøre
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #6 Skrevet 8. september 2014 Hadde jeg vært kjæresten din ville jeg ikke vist det. Sier du det lettere du din egen samvittighet, men gjør ingenting bedre for han... Anonymous poster hash: 50c66...aa0
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #7 Skrevet 8. september 2014 Hmmm. Tror det beste blir å holde kjeft jeg.. Han har da selv kost seg i denne slutt perioden så hvorfor blåse det opp. Anonymous poster hash: d2955...76f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå