Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #1 Skrevet 8. september 2014 Sønnen i huset skal ha pizzakveld med klassen sin. 12 ungdommer blir de. Hadde egentlig tenkt å bestille pizza på døra, men hvis dere flinke damer har en pizza oppskrift som er "idiotsikker" blant ungdom så tar jeg den gjerne. En i klassen er vegetarianer så da trenger jeg oppskrift på en slik og. På forhånd takk 😊 Anonymous poster hash: e2ea3...95c
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #2 Skrevet 8. september 2014 Hadde kjørt på med kjøttdeig og løk, og paprika og masse ost. Tomatsaus med godt krydder i. Kutt ut kjøttdeigen på en halv en😉 Anonymous poster hash: 5c74f...e10
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #3 Skrevet 8. september 2014 Hva er mest populært blandt 13-åringer, pizza på døra eller hjemmelaget? Hi Anonymous poster hash: e2ea3...95c
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #4 Skrevet 8. september 2014 Gjetter bare, men vil tro det avhenger litt hva en er vant med. Ville laget selv uansett jeg. Mye omtanke i hjemmelaget:) og ikke minst mye rimeligere, og bedre (etter min smak) Anonymous poster hash: 5c74f...e10
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #5 Skrevet 8. september 2014 Har dere en spesifikk oppskrift å gi meg? Anonymous poster hash: e2ea3...95c
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #6 Skrevet 8. september 2014 Er det ikke bedre å bare google "pizza oppskrift"? Da kan du finne tusenvis av varianter som er gott utprøvd og testet i mortettning til tilfeldige oppskrifter fra femmede mennesker du ikke kjenner her inne. Anonymous poster hash: 756ae...d99
Gjest Julia1984 Skrevet 8. september 2014 #7 Skrevet 8. september 2014 For å senke stressnivået ville jeg bestilt pizza på døra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå