Gå til innhold

Dårlig råd og regulering...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ikke verdens beste økonomi og går litt i minus hver mnd. Vi har tre barn hvor to av de nå må begynne med regulering. Jeg vet vi må betale deler selv men har hørt at det lett er over femten tusen pr barn. Hjelp?! Hvordan skal vi greie det? Eldste er det så ille med at hun MÅ ha regulering så vi må jo bare greie det...noen som har hatt dette nettopp som vet hvor mye det ca blir?

Anonymous poster hash: 30fe3...3f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mye man må betale, kommer ann på alvorlighetsgraden av feilstilling på tennene. Er det "bare" litt kosmetisk, må man betale det meste selv, er det snakk om skikkelig feilbitt, dekker helfo en ganske stor prosent. Sønnen min måtte ha regulering da tennene formelig var hivd inn i munnen på han og alt vi måtte betale var 5000 kr, resten ble dekt.

Anonymous poster hash: 6672f...d32

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Vi får dekket 75% og betaler ca 13.500 selv. Det er med gom og regulering. Betaler 2300 kr hver gang det har kommet opp til den prisen. Så alt betales ikke samtidig! :-)

Skrevet

Datteren min får regulering nå, hun får dekt 70%, må betale nesten 20 000 kr. Men betaler det fordelt over 4 år.

Sønnen min starter også nå, så er ikke lett. Jeg er enslig mor, og student, så har det veldig stramt økonomisk.

Anonymous poster hash: 63117...db5
Skrevet

Vi fikk full dekning. Et par tusen på kryssbittregulering og 5000 på vanlig regulering. Tannlegen sendte ut tegning når den var overstiger 1000 Kr.

Dette er viktig for barna deres, snakk med banken og ordne avtale om dette på forhånd :)

Anonymous poster hash: ea069...61d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...