Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #1 Skrevet 8. september 2014 Hele svigerfamilien har gått inn og ut av huset i tide og utide. De bor rett i nabeloaget hver helg. Minste sov i gangen igår i vogn, og svigerfar gikk inn og ut og av huset og ropte på sønnen sin som var oppe på loftet. De begynte å montere spotlights i stua mens jeg lagde middag. Så lagde jeg middag da, og svigermor og søsteren til samboeren kom inn. Helt greit...Men de satt her til og med når vi spiste, selvom huset deres er 1 minutt unna. Så skulle jeg på trening og samboeren skulle ta babyen med på badet. Så ble han stående i gangen å prate med søstra som skrøøt i vei av jobben sin og leste opp en skryte-mail hunhadde fått av sjefen sin. Ungen hylte og hylte (veldig trøtt) og han bare sto der med henne på armen og nikket og smilte og jattet med. Ble litt irritert, for jeg visste jeg ikke kunne dra om babyen bare gråt. Så jeg tok babyen fra han, avbooket timen min på treningssenteret, tok baby med på badet og stelte henne selv så han kunne snakke seg ferdig med søstra si. Og daa kom han etter. La henne selv og kjørte på trening, litt småirritert. Jeg er glad i svigers, men vi ser de hver eneste helg og det kan bli litt mye av og til! Jeg har selv en beregnsning på hvor mye jeg gidder å omgåes min egen familie til og med. I tillegg har vi hatt min tenåringsbror på besøk hele helgen og mine foreldre fra fre-lørdag siden de skulle reise utenlands dagen etterpå, så følte det ble fullt hus her. Er det bare meg som er sånn? Samboeren min er veeldig glad i sine foreldre, og har ingenting imot å være sammen med de hele tiden omså. Anonymous poster hash: 84019...586
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #2 Skrevet 8. september 2014 Hadde aldri orket, men kan dere ikke snakke om dette? Hvorfor sa du ikke bare at nå må du gå på badet med babyen ellers rekker jeg ikke timen min? Jeg hadde aldri avlyst treningstimen pga noe sånt. Tror det er viktig at dere tar en skikkelig prat om hva som er greit og ikke. Hadde aldri klart å ha folk tråkkende ut og inn hele tiden! Anonymous poster hash: bad48...a37
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #3 Skrevet 8. september 2014 Du må virkelig lære deg og si ifra! Ordentlig. Si at du er sliten og trenger litt fred og ro i huset. Forklar for samboeren din at du har behov for huset for dere selv iallefall noen helger. osv. Jeg orker ikke for mye styr jeg heller, iallefall ikke når jeg føler folk overstiger grenser. Men, folk er forskjellige, så det eneste som funker er å si ifra. Anonymous poster hash: 300cf...c29
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #4 Skrevet 8. september 2014 Jeg reagerte mest på at du ikke inviterte dem på middag;-) De har jo tross alt montert spotter så noe er de jo brukende til. Anonymous poster hash: 2a601...13c
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #5 Skrevet 8. september 2014 Hadde aldri orket, men kan dere ikke snakke om dette? Hvorfor sa du ikke bare at nå må du gå på badet med babyen ellers rekker jeg ikke timen min? Jeg hadde aldri avlyst treningstimen pga noe sånt. Tror det er viktig at dere tar en skikkelig prat om hva som er greit og ikke. Hadde aldri klart å ha folk tråkkende ut og inn hele tiden! Anonymous poster hash: bad48...a37 Han visste jeg var på tur ut av huset, hadde til og med jakken på. så derfor trodde jeg ikke jeg måtte si noe. Har ikke hjerte til å dra noen steder når babyen gråter av full hals, det stresser meg litt. Jeg skjønner heller ikke at søsteren hans ikke skjønte det kanskje var et dårlig tidspunkt med selvskryt mens babyen gråter av full hals rett ved siden av henne. Fikk jo trent uansett da, trengte å dra ut av huset. Han har hele helgen klagd over min "tiltaksløse" tenåringsbror også... Så denne helgen har vært slitsom. Anonymous poster hash: 84019...586
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #6 Skrevet 8. september 2014 Jeg reagerte mest på at du ikke inviterte dem på middag;-) De har jo tross alt montert spotter så noe er de jo brukende til. Anonymous poster hash: 2a601...13c De hadde allerede spist. Anonymous poster hash: 84019...586
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #7 Skrevet 8. september 2014 Hvorfor kunne du ikke bare dratt på trening? Anonymous poster hash: 206d9...ef9
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #8 Skrevet 8. september 2014 Det er ikke alltid så lett å si fra til familien sin. Hadde de vært slemme og kjipe hadde det vært en annen sak, men her synes jeg du overreagerer. Både jeg og mannen svelger mange kameler i forhold til hverandres familier. De kan være super irriterende, men er alle greie folk som bare vil oss godt. Det er ikke vits i å lage så mye ut av ting og det er ikke lett for mannen din heller å være uhøflig mot sin egen familie. Anonymous poster hash: f98d1...175
<3 mine søte små<3 Skrevet 8. september 2014 #9 Skrevet 8. september 2014 Du kunne jo fint dratt på trening selv om bf ikke skifta bleie det sekundet du sa han skulle . At du er trett og sliten forstår jeg. Men om det blir formye besøk må du si i fra .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå