Gå til innhold

Det å bli sammen med en eks...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har blitt sammen med en eks igjen et år eller mer etter det ble slutt, og etter at en av dere hadde hatt et forhold i mellomtiden?

Ingen barn involvert.

Noen som har fått det til å fungere?

Anonymous poster hash: 4db5a...295
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har prøvd og flere av vennene mine har prøvd det. Kun en det har fungert for, men ingen av oss rundt dem kaller det de hadde for et brudd. De var like mye sammen selv om der var "slutt".

Jeg pleier å si at det er en grunn til at en eks er en eks.

Skrevet

Prøvde en gang. Gikk ikke, men god i senga nå vi møttes i ettertid :) så greit når man kjenner hverandres preferanser

Skrevet

Funka for oss, bodd fra hverandre ett år :-)

Vi hang mye sammen det året å var ikke med andre

Anonymous poster hash: b6d54...eb7

Skrevet

Virker som om min eks vil sammen igjen. Jeg er redd for å bli såret igjen.

Er vanvittig glad i fyren, men ikke sikker på om jeg vil sette meg i en slik sårbar situasjon. Synes det er vanskelig :/

hi

Anonymous poster hash: 4db5a...295
Skrevet

Jeg prøvde en gang og det fungerte ikke. Det er som oftest en grunn til at det ble slutt. (Med mindre man var unge og man har vokst opp i mellomtiden da.)

Anonymous poster hash: 5b13a...55f
Skrevet

Gjort det. 2 ganger med forskjellige ekser. Bortkastet og mislykket begge ganger.

Skrevet

Ja. Vi var fra hverandre og hadde barn. Begge hadde nye forhold. Ble sammen igjen og giftet oss og fikk flere barn. Beste avgjørelsen i mitt liv. Vet med sikkerhet at dette er mannen jeg vil ha resten av livet, vi har det bedre enn noen gang. 8 år siden vi ble sammen igjen.

Anonymous poster hash: c4253...83a

Skrevet

Dummeste jeg har gjort...

Anonymous poster hash: 7b341...f65

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...