Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #1 Skrevet 7. september 2014 Jaja, damer nå har det seg slik at sexlivet har dabbet litt av her i gården. Hadde en god prat med mannen i kveld, jeg har sagt at jeg trenger intimitet og sex. Viste seg at han ikke ville presse seg på da jeg har gått igjennom et par vanskelige ting det siste året. Kommunikasjon er virkelig nøkkelen, hehe.  Så da skal det danses sengevals ofte her i gården, og ta en restart. Hva er ditt beste tips? Hva får mannen din til å se stjerner?  Setter pris på hjelpen deres, for vil gjerne ha en flying start her 😅  Anonymous poster hash: 59fb9...421
Linkwi Skrevet 8. september 2014 #2 Skrevet 8. september 2014 Nå har ikke vi noe "avdabbet" sexliv men ting samboeren min liker er at jeg kler meg opp i lekkert undertøy en gang i ny og ne, Ligger klar i sengen etc når han kommer hjem fra jobb, dusjer sammen og alt som hører med der:-) Det var litt ihvertfall:-)
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #3 Skrevet 8. september 2014 En fing i rompa til mannen får ofte menn til å komme i nye høyder. Her også er kommunikasjon viktig, ikke alle menn som liker det, noe tror visst de blir homo av det. Greia er at menn har et punkt inni rompa som tilsvarer g-punktet. Om dette punktet stimuleres på riktig måte så vil det gi voldsom nytelse. Anonymous poster hash: f63c5...1ef
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #4 Skrevet 8. september 2014 Ta parfymefri olje eller godt med glidemiddel i hendene, sett deg slik at du får godt tak på penisen. Bruk hendene på mannen, men i stedet for den vanlige "runkebevegelsen" skal du kun bevege hendene nedover, begynn på toppen hver gang, en hånd av gangen, "vri" hver hånd i hver sin retning på vei nedover. Dette blir følsomt, så det er viktig å lese mannen. Se på ham, hør på ham    Anonymous poster hash: 1b387...aeb
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #5 Skrevet 8. september 2014 Jeg tror de fleste menn liker sexy undertøy og/eller kostymer, så hva med å begynne der? 😊  Jeg pleier å be mannen gå ut i senga (eller en annen plass hvis det lar seg gjøre) og ta litt på seg selv, slik at han er kjempehard når jeg kommer inn i rommet 😀 Det tenner meg veldig! At jeg liksom kommer inn og TAR HAN på fersken 🙊  Massasje av penis med glidemiddel eller olje før sex synes både jeg og han er kjempedeilig.  Ta på seg selv eller hverandre mens man ligger/sitter mot hverandre 😉  Kjør en plass å ha sex ute?  Anonymous poster hash: 34d05...737
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå