Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #1 Skrevet 7. september 2014 Jeg har en datter på 3 år. Før sommeren var hun på en avdeling og da lekte hun mye med en jente "Linn". I år har de blandet avdelingene og de er flere jenter på deres avdeling. Jenta mi har nå begynt å leke med flere av de andre jentene, og forteller hjemme at hun leker med alle jentene. Men har kommet noen kommentarer som bekymrer meg litt. Hun har sagt at de var flere jenter som løp fra Linn når hun kom (min jente også). Når jeg spurte hvorfor sa hun at en av de andre jentene hadde bestemt dette. Min jente har også sagt til Linn at hun ikke vil leke med henne. Dette sa hun når jeg hørte det. Snakket til jenta mi og hun måtte si unskyld til Linn. Vi har snakket mye hjemme om at alle må få være med å leke. At Linn blir lei seg når hun ikke får være med. At jenta mi må si imot om de andre sier de skal løpe fra Linn. Vil absolutt ikke at jenta mi skal bli en som holder andre utenfor. Vurderer å snakke med barnehagen for å høre om dette er et problem og si at vi som foreldre vil være med for å finne en løsning på problemet (om det er et problem). Hva ville dere gjort i en slik situasjon? Anonymous poster hash: 05b67...431
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #2 Skrevet 7. september 2014 Snakk med ped leder Anonymous poster hash: e655b...709
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #3 Skrevet 7. september 2014 Har de siste dagene opplevd at en jente i bhg. prøver å stenge datteren min ute. (på fritiden) De er bare 4 år, men kommer til å følge nøye med. De er 5 barn som er like gamle på avdelingen. Hørte datteren min si at også hun måtte få være med, og at alle måtte være venner. Kommer til å følge nøye med, eventuelt ta det opp i bhg. og foreldrene. Jeg har også presisert overfor denne jenta at alle skal være med. Anonymous poster hash: 2a1f1...5d5
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #4 Skrevet 7. september 2014 Har opplevd begge sider med min datter (når hun var 3/4 år, var en fase som heldigvis ikke værte veldig lenge). Snakket med ped. leder i begge tilfellene. Anonymous poster hash: 33290...db7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå