Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #1 Skrevet 7. september 2014 Barnet mitt et 10 mnd, ammer til alle døgnets tider, ammer og har blitt ammet i søvn Hver natt fra fødsel og som regel på dagtid og, samsover gjør vi og. Hvordan få barnet til å sovne i sin seng og sove der uten 10 amme runder på natt som nå!? Huff, er fortvilet.. Anonymous poster hash: 5dea6...dfa
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #2 Skrevet 7. september 2014 Fyttikatta😂. Vår er snart 6 mnd, og jeg ammer HELE TIDEN. Vi har ikke starta med avvenning om natta enda, men tips er greit å få. Henger meg på her jeg. Anonymous poster hash: 392ce...a01
[email protected] Skrevet 7. september 2014 #3 Skrevet 7. september 2014 Hehe.. akkurat samme " problem" her. Er jo 3 ungen så skulle tro jeg hadde noen tips men Er ikke så lett gitt. La henne i vogna nå pga hun er syk og må ligge med hodet hevet , pluss at hun sliter med puppen pga tett nese. Og tror jeg skal fortsette med vogna isteden for å amme hennr i søvn. Så slutter hun vel til slutt med pupp om natta. Får se da Er et tips hvertfall. Så får sove i egen seng komme senere.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #4 Skrevet 7. september 2014 Hva har du prøvd da? Ungen spiser vel såpass med vanlig mat at amming hundre ganger i døgnet ikke trengs. Få faren til å ta legging og netter noen dager, så kutter du blankt. Det er etter min erfaring det letteste og kjappeste. Blir nok noe hyling, men det går seg til. Anonymous poster hash: 11bfb...c76
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #5 Skrevet 7. september 2014 Jeg har hatt det slik med alle mine, og har ikke så mange gode råd. Kan du prøve å sette barnesenga like ved siden av voksensenga, og så forsiktig flytte barnet over dit etter at du har ammet det i søvn? Det fungerte greit for oss. Da sov ungen lengre og bedre, vi også. Våknet bare en gang og ville ha pupp, og det tålte vi. Resten av natta fikk h*n samsove med oss i vår seng. Og så var det pupp om morgenen før vi sto opp. Jeg har ammet lenge, og vi trives med samsoving. Kos! Omtrent fra to-års alder har barna fått egne rom og begynt å sove der. Da kuttet vi sprinkelsenga, så fikk de komme selv om de ville opp i vår seng. Vi har ikke vært strenge, men likevel har de sluttet med dette helt av seg selv omtrent i 6-7 års alder. Anonymous poster hash: 84d15...091
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #6 Skrevet 7. september 2014 Vi har samsovet og nattammet i nesten 3 år. You go girl!!! Anonymous poster hash: 0137c...350
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #7 Skrevet 8. september 2014 Vel, har du prøvd å bare legge baby i egen seng? For oss gikk dette veldig greit. Litt skrål i begynnelsen også gikk det seg til. Ammet i søvn og flyttet over i egen seng. Hun våknet litt da puppen ble koblet ifra, men å stryke henne på ryggen funket. Nattavvenning holder vi på med nå og det er faren som trår til. Hun skriker litt mindre for hver natt så det går riktige veien. I natt var min første natt med sammenhengende søvn på ni mnd og jeg er glad vi tok valget :-) Har gruet meg lenge til dette, men det går over all forventning. Anonymous poster hash: 51f8f...c04
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå