Erjegdeneneste Skrevet 7. september 2014 #1 Skrevet 7. september 2014 Jeg er gift med en mann som aldri er hjemme, han påstår at det ikke har noe med "oss" meg å gjøre, og er livredd for at jeg skal forsvinne, og det gjør meg både frustrert og oppgitt.. Han jobber, jobber og jobber, rett og slett fordi han elsker å jobbe....?? Men vi er såpass opp i årene begge to at vi egentlig burde hatt det helt supert. Gjort masse ting sammen, men det er ikke interesse for det. Så ja, jeg er "singel" gift som jeg sier, ensom i ekteskapet, men jeg har skapt meg et eget liv. Vi har ikke vært gift så lenge, 6 år, og det har pågått hele veien. Joda, vi reiser noen ganger, deltar i ny og ne sammen på festligheter, men hverdagene da? Skal de alltid tilbringes alene? Jeg blir arg, oppgitt, lei meg, you name it, men har sluttet å si noe. Hadde det vært slik at han kom hjem på ettermiddagene så hadde det hele vært anderledes, nei, han er borte, mye borte, bor på hotell grunnet jobb... Joda han jobber, ingen fare med det, han gjør det han sier han gjør, og tror ikke det er rom for noen annen. Og skulle det være det så er jo fyren syk, da er det vel bedre å be om friheten. Eller er det spenningen ??Hmmm. Kjenner jeg får rare tanker mens jeg skriver, kan jo bare spekulere, men jeg gidder ikke, ikke mere.. Men hva skal jeg gjøre? Jeg er så vane med å være alene at det nesten er frustrende når han kommer hjem ... Ikke har jeg "lyst" lenger heller, glad i han? Joda, men det mangler sååå utrolig mye i dette eksteskapet. Det å være tilstede er tydeligvis vanskelig for han, og er jo knapt tilstede i sitt eget liv, alt er jobb, jobb, jobb, og han snakker nesten ikke om annet heller. De felles vennene vi hadde ser jo og forstår, men synes det er kjedelig å høre han snakke jobb hele tiden, så resultatet er vel at de glir unna. Så ja, eget lig, egne venninner, egne veier, jeg er en sosial og blid person, godt likt, snill som dagen er lang sies det, så jeg burde vel kanskje fortjene noe bedre... Gode råd mottas med takk, veldig stort takk. ,
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #2 Skrevet 7. september 2014 Vil du være singel alene? Eller singel i ekteskapet? Der ligger svaret på spørsmålet ditt. Anonymous poster hash: b2a3e...f11
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #3 Skrevet 7. september 2014 Spør om det er greit at du finner deg en elsker ;-P Anonymous poster hash: a7adb...37e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå