Gå til innhold

Erfaring med p-sprøyte?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noen bivirkninger?

 

 

 

Anonymous poster hash: 59ea1...b31

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen mensen, slutt på PMS, og slutt på menssmerter, og jeg har heller ingen bivirkninger. Andre prevansjonsmidler har jeg reagert dårlig på tidligere, men p-sprøyta funker som en drøm.

 

Anonymous poster hash: 705e3...a8a

Skrevet

La på meg 15 kg på to måneder, mye blødninger og kraftigere menstruasjon smerter.

 

Aldri igjen.

 

Anonymous poster hash: f44e8...ae0

Skrevet

Mistet ALL sexlyst og gikk skikkelig hardt ut over forholdet frem til jeg forsto at jeg måtte bytte etter to stykker (6 mnd).... Aldri igjen! Alt annet: Stav, piller, plaster har fungert.

Skrevet

Ingen mensen, slutt på PMS, og slutt på menssmerter, og jeg har heller ingen bivirkninger. Andre prevansjonsmidler har jeg reagert dårlig på tidligere, men p-sprøyta funker som en drøm.

 

Anonymous poster hash: 705e3...a8a

Det hun sa.

Skrevet

 

Ingen mensen, slutt på PMS, og slutt på menssmerter, og jeg har heller ingen bivirkninger. Andre prevansjonsmidler har jeg reagert dårlig på tidligere, men p-sprøyta funker som en drøm.

 

Anonymous poster hash: 705e3...a8a

Det hun sa.

 

 

Meg også, bare at jeg la på meg 15 kg. Men det er helt klart verdt det! Og kiloene skal jeg klare å få av meg etterhvert. Sommerkroppen 2017 eller noe..

Skrevet

La på meg 10 og, fikk masse kviser og hadde mensen i 6 mnd. Aldri igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...