Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #1 Skrevet 7. september 2014 Har dere noen bivirkninger? Anonymous poster hash: 59ea1...b31
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #2 Skrevet 7. september 2014 Ingen mensen, slutt på PMS, og slutt på menssmerter, og jeg har heller ingen bivirkninger. Andre prevansjonsmidler har jeg reagert dårlig på tidligere, men p-sprøyta funker som en drøm. Anonymous poster hash: 705e3...a8a
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #3 Skrevet 7. september 2014 La på meg 15 kg på to måneder, mye blødninger og kraftigere menstruasjon smerter. Aldri igjen. Anonymous poster hash: f44e8...ae0
kristinehufine Skrevet 7. september 2014 #4 Skrevet 7. september 2014 Mistet ALL sexlyst og gikk skikkelig hardt ut over forholdet frem til jeg forsto at jeg måtte bytte etter to stykker (6 mnd).... Aldri igjen! Alt annet: Stav, piller, plaster har fungert.
skjotta Skrevet 7. september 2014 #5 Skrevet 7. september 2014 Ingen mensen, slutt på PMS, og slutt på menssmerter, og jeg har heller ingen bivirkninger. Andre prevansjonsmidler har jeg reagert dårlig på tidligere, men p-sprøyta funker som en drøm. Anonymous poster hash: 705e3...a8a Det hun sa.
Mother Gothel Skrevet 7. september 2014 #6 Skrevet 7. september 2014 Ingen mensen, slutt på PMS, og slutt på menssmerter, og jeg har heller ingen bivirkninger. Andre prevansjonsmidler har jeg reagert dårlig på tidligere, men p-sprøyta funker som en drøm. Anonymous poster hash: 705e3...a8a Det hun sa. Meg også, bare at jeg la på meg 15 kg. Men det er helt klart verdt det! Og kiloene skal jeg klare å få av meg etterhvert. Sommerkroppen 2017 eller noe..
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 7. september 2014 #7 Skrevet 7. september 2014 La på meg 10 og, fikk masse kviser og hadde mensen i 6 mnd. Aldri igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå