Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #1 Skrevet 7. september 2014 Hva er det lurt å servere masse av hjemme hvis man skal prøve å spare litt penger i en periode? Anonymous poster hash: 7f646...813
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #2 Skrevet 7. september 2014 Hva med lapskaus? Lage masse og fryse ned. Det er jo ganske sunt også, hvertfall masse grønnsaker oppi. Kan ha billige pølser eller grytekjøtt oppi? :-) Anonymous poster hash: 1dcae...967
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #3 Skrevet 7. september 2014 Bytte ut en del kjøtt med bønner:) Anonymous poster hash: 427ad...4ff
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #4 Skrevet 7. september 2014 Hjemmelagde seikaker. Jeg kjøper frossen sei, det er billig. Gulasjsuppe, hjemmelaget. Kan lages i ulike varianter med grytekjøtt eller kylling. Velg en oppskrift med poteter f eks. Hønsefrikasse. Iallfall om du får høne på tilbud (jeg kjøpte for 20 kr høna). Det er kun grønnsaker og saus i tillegg til høna. Det var det jeg kom på i farten. Anonymous poster hash: ffcc6...1c6
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #5 Skrevet 7. september 2014 Wok koster ikke så mye, men kommer an på hva du har oppi. Anonymous poster hash: 5c88a...700
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #6 Skrevet 7. september 2014 Lappaskaus var et kjempegodt forslag. Det kan jeg bruke. Wok er vanskelig her hjemme, for det vil ingen av guttene (inkl mann) ha. Ellers er vel grøt ganske billig og ok mat? Og grandiosaen er jo billig hvis man kjøper den på tilbud. Ikke særlig godt, men man overlever. Anonymous poster hash: 7f646...813
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå