Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #1 Skrevet 7. september 2014 Erfaringer? Anonymous poster hash: e7d5e...12b
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #2 Skrevet 7. september 2014 Her hjalp det. Men var i kombinasjon med svisker og aprikosmos, og masse vann ellers på dagen. Så vet ikke om det var kun malten eller pga jeg gjorde alt det andre som hjelper i tillegg. Men jeg må si at det løsnet seg ikke ordentlig før hun fikk malt. Anonymous poster hash: 5f371...6ea
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #3 Skrevet 7. september 2014 Her hjalp det. Men var i kombinasjon med svisker og aprikosmos, og masse vann ellers på dagen. Så vet ikke om det var kun malten eller pga jeg gjorde alt det andre som hjelper i tillegg. Men jeg må si at det løsnet seg ikke ordentlig før hun fikk malt. Anonymous poster hash: 5f371...6ea Okei, takk for svar. Her går det allerede i sviske, aprikos og pære.. Hvordan gav du malten? (Jeg ammer..) Anonymous poster hash: e7d5e...12b
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #4 Skrevet 7. september 2014 Her hjalp det. Men var i kombinasjon med svisker og aprikosmos, og masse vann ellers på dagen. Så vet ikke om det var kun malten eller pga jeg gjorde alt det andre som hjelper i tillegg. Men jeg må si at det løsnet seg ikke ordentlig før hun fikk malt. Anonymous poster hash: 5f371...6ea Okei, takk for svar. Her går det allerede i sviske, aprikos og pære.. Hvordan gav du malten? (Jeg ammer..) Anonymous poster hash: e7d5e...12b Jeg blandet en t-skje inn i det første grøtmåltiden på dagen:) Jeg også ammer, så ingen melk å blande det inn i her heller:) Ellers er det veldig lurt å tilby masse vann! Anonymous poster hash: 5f371...6ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå