Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #1 Skrevet 7. september 2014 Der fant jeg masse ting jeg har vært på jakt etter. Helgas varp var; skøyter til meg, reimadress til 7 åringen (litt slitt på knærne, men det fonds jeg lett), 3 flotte gensere til fjortisen, 1 penskjorte til meg, 5 filmer til lørdagskos, 2 helt nye brettspill, lite brukte sorel sko til yngste som reserve sko og et par bøker. Alt til den nette sum av 150 kr. Da jeg kom inn trodde jeg ikke jeg kom til å finne noe som helst, men den som leter finner. De hadde også en gammel, men helt brukbar electolux bake maskin med eltekrok å alt til 50 kr. Jeg elsker loppis og slår et slag for gjenbruk. Anonymous poster hash: 1a41c...d06
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #2 Skrevet 7. september 2014 Etter denne helgen elsker jeg også looping. Men jeg selger, da, jeg handler ikke. Myyyyye penger i kassa til barna:-) Anonymous poster hash: 9d9bc...99a
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #3 Skrevet 7. september 2014 Looping, faktisk. Loppis selvfølgelig. Anonymous poster hash: 9d9bc...99a
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #4 Skrevet 7. september 2014 Hvor finner man loppis? Anonymous poster hash: 53e04...6c0
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #5 Skrevet 7. september 2014 Etter denne helgen elsker jeg også looping. Men jeg selger, da, jeg handler ikke. Myyyyye penger i kassa til barna:-) Anonymous poster hash: 9d9bc...99a Ja, vi var med å arrangere et for 1 år siden. Det var kjempe gøy. Tenkte jeg skulle alliere meg med naboene til våren å lage en heidundrende garasjesalg i gata Anonymous poster hash: 1a41c...d06
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #6 Skrevet 7. september 2014 Hvor finner man loppis? Anonymous poster hash: 53e04...6c0 www.loppemarked.info Anonymous poster hash: 3608e...4dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå