Gå til innhold

Når la dere baby på eget rom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er far klar for å få rommet for seg selv, men jeg er langt i fra klar. Baby sover hele natten, bortsett fra en mating, men sovner rett etter. Hun er 5 mnd.

Anonymous poster hash: 3e5d9...53b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi la vår på eget rom da hun var 13 måneder. Jeg kunne hatt henne på vårt rom til konfirmasjonsdagen, men innså etterpå at jeg egentlig syns det var litt godt. Hun sov godt fra første natt.

Anonymous poster hash: b324c...806

Skrevet

Har aldri flyttet baby på eget rom. Jeg ønsker å ha de i nærheten av meg om natta, og mannen har heldigvis aldri lagt seg opp i det.

Her flyttet de på eget rom når de ikke var baby lenger. Alle fire barna har sovet i egen seng på vårt rom til de var ca 2 år gamle og fikk juniorseng på eget rom.

Anonymous poster hash: c6e91...6a6
Skrevet

5-6 mnd. ca. Det kom naturlig. Vi pusset opp vårt soverom og sov alle tre på barnerommet i to uker. Da vi skulle flytte tilbake ble det liksom for dumt å ta med babyen også, når han først var blitt så trygg på å ligge der...

Anonymous poster hash: ae236...c77

Skrevet

Snupp flyttet på eget rom da hun var 3mnd. Mye bedre for oss alle 3 😊

Skrevet

10 uker. Fant ut at jeg heller ville våkne skikkelig enn å sovne mens jeg ammet babyen, derfor rigget vi opp en sofa på babyrommet og flyttet babyen over. Viste seg, som jeg hadd mistenkt, at babyen spiste seg mett på kvelden, og dermed sov natten gjennom. Vinn-vinn :)

Skrevet

Nr 1 var 3 uker.

Nr 2 er 11 mnd og sover med meg fremdeles :-)

Anonymous poster hash: 48527...274

Skrevet

Når hun sluttet å spise på natta, rundt 6 mnd? Da var det som regel kun smokk og kanskje litt vann :)

Nr 2  må snart inn på eget rom uansett, da hun begynner å bli for stor for babykurven og det ikke er plass med sprinkelseng på rommet vårt:) Tenker vi skal prøve å se når hun er 4 mnd :)

Skrevet

Alle tre barna var rundt 6 mnd da de flytta ut,for da var nattservicen over og de ble urolige av at vi kom og la oss. Minstemann flytta vel ut litt tidligere fordi hun var så veldig mye våken og åkna av ingenting,så hun flytta da hun var 5 mnd.

Synes det var kjempedeilig å få tilbake rommet igjen,og det var kjempedeilig å ikke føle at man forstyrra det lille vesnet som også lå der.

Gikk kjempefint!

Anonymous poster hash: de5da...af4
Skrevet

Her var han 4 uker. Jeg klarte ikke å sove med han på rommet, og vi var så heldige at soverommene var reedd ved siden av hverandre så jeg kunne både se og høre han fra sengen vår.

Alle sov mye bedre med en gang han ble flyttet.

Anonymous poster hash: 5aa2d...a83

Skrevet

Her er far klar for å få rommet for seg selv, men jeg er langt i fra klar. Baby sover hele natten, bortsett fra en mating, men sovner rett etter. Hun er 5 mnd.

Hør på deg selv da. "men JEG er langt fra klar"...

La ungen sove på eget rom. Bedre søvn for alle parter :)

Anonymous poster hash: 33025...ba1

Skrevet

Hør på deg selv da. "men JEG er langt fra klar"...

La ungen sove på eget rom. Bedre søvn for alle parter :)

Det ble borte i setningen at jeg skulle frem til at dette handler ikke om deg, men om ungen. Hvis ungen er klar, så er det ikke du som skal holde igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...