Gå til innhold

Nattavvenning med minst mulig gråt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kan dette gjøres? Klarer ikke høre han gråte.. Noen sier at det er lurt at mor avvenner, så det ikke blir to tap for barnet, stemmer det? Han er 8 mnd forresten..

Anonymous poster hash: 475a2...c63

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner ikke barnet ditt. Avvenning her tok to timer (på natta) med gråt, så sov hun.

Anonymous poster hash: 6dafe...fd9

Skrevet

Han er en skikkelig puppe-mamma-gutt! Bruker meg som smokk!

Skrevet

Jeg ble også brukt som smokk. Her tok moren min de to første nettene ved nattavvenning (fordi mannen er ubrukelig om natten). Det gikk kjempefint, ingen gråt. Tredje natten hadde jeg ham selv, og da godtok han at det ikke ble noe amming, selv om han fortsatt våknet noen ganger.

Anonymous poster hash: f11c7...686
Skrevet

boken ''søvn uten gråt'' er boken for deg :) de har den sikkert på biblioteket!

Anonymous poster hash: 116ff...df1
Skrevet

Jeg ble også brukt som smokk. Her tok moren min de to første nettene ved nattavvenning (fordi mannen er ubrukelig om natten). Det gikk kjempefint, ingen gråt. Tredje natten hadde jeg ham selv, og da godtok han at det ikke ble noe amming, selv om han fortsatt våknet noen ganger.

hvor gammel var han da?

Skrevet

hvor gammel var han da?

9 måneder.

Skrevet

hvor gammel var han da?

9 måneder.

Det er ekstremt viktig at dette foregår med en person barnet har tilknytning til,... Jeg leste ganske nylig at for skikkelig puppegale barn kan det være veldig fælt og forvirrende å miste både mor og puppen samtidig.

Hvis personen som tar over er en som har hatt mye omsorg og kontakt med barnet, og egner seg til å trøste det når det har det ille, så kan det jo prøves ut.

Anonymous poster hash: 116ff...df1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...