Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #1 Skrevet 7. september 2014 Er i første trimester ca uke 5-8 litt usikker hvor langt jeg er på vei. Siden i ettermiddag har jeg hatt litt blødning med friskt rødt blod. Sitter å er usikker om jeg skal kontakte lege..... Anonymous poster hash: 622f8...049
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #2 Skrevet 7. september 2014 Det er ikke noe de kan gjøre til eller fra dessverre. Når du er så kort kommer de nok ikke til å ta deg inn på legevakta engang, Hadde jeg vært deg hadde jeg bestilt privat UL hvis det ikke stopper. Anonymous poster hash: 60940...5b1
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #3 Skrevet 7. september 2014 Hvis du er usikker, ring legevakten og hør med dem. Hvor mye blør du? Det er ikke så uvanlig å ha småblødninger gjennom svangerskapet, men kommer det mye blod ville jeg ha tatt en sjekk. Anonymous poster hash: 849fa...797
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #4 Skrevet 7. september 2014 Rødt på papiret etter hvert dobesøk og litt på truseinnlegget :/ Anonymous poster hash: 622f8...049
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #5 Skrevet 7. september 2014 Rødt på papiret etter hvert dobesøk og litt på truseinnlegget :/ Anonymous poster hash: 622f8...049 Det har jeg hatt mange ganger også, i begge svangerskap. Fikk en frisk baby første gang, er nå 19 uker med nr 2 og alt ser bra ut. Er du bekymret kan du ringe legevakta og spørre, men det er ikke så mye de får gjort så tidlig dessverre. Anonymous poster hash: 98f8b...e21
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #6 Skrevet 7. september 2014 Dette skjedde meg også, fikk komme til lege og målte HCG med 3 dagers mellomrom. Datteren min sover i dg søtt i sengen sin Du kan ringe legevakt, men tror nok at de ber deg vente å se. Ta evt kontakt med fastlege i morgen og be om å få måle HGC, evt ultralyd hvis legen vil gi deg dette. Anonymous poster hash: d793e...983
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #7 Skrevet 7. september 2014 Legevakta kan ikke hjelpe deg. Legen får bare tatt blodprøver og har du en abort så må det bare gå sin gang desverre... Anonymous poster hash: 98b41...1c3
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #8 Skrevet 8. september 2014 Da sitter jeg og venter på å komme inn til gyn lege for ul. Håp er mestsansylig ute... Anonymous poster hash: 622f8...049
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #9 Skrevet 8. september 2014 Da sitter jeg og venter på å komme inn til gyn lege for ul. Håp er mestsansylig ute... Anonymous poster hash: 622f8...049 Uff.... Har du blødd mye mer?? Anonymous poster hash: 9da47...3ac
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #10 Skrevet 8. september 2014 Da sitter jeg og venter på å komme inn til gyn lege for ul. Håp er mestsansylig ute... Anonymous poster hash: 622f8...049 Uff.... Har du blødd mye mer?? Anonymous poster hash: 9da47...3ac Ikke sånn enormt men jevnt siden i går. Mormunn va lukket ved kontroll hos lege men var mer blod en hun "likte" så kontroll hos gyn og blodprøver... 5 min til jeg skal inn å få "dommen" Anonymous poster hash: 622f8...049
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #11 Skrevet 8. september 2014 Jeg ville krevd å få komme til legen. Spontanabort er en ting, det får man ikke gjort noe med. Jeg blødde også litt en dag, dro til legen og fikk hcg med to dagers mellomrom. Ble sendt til sykehus for sjekk da den ikke var som den skulle. Ble operert i hui og hast for svangerskap utenfor livmor og måtte fjerne eggleder. Jeg var i uke 6. Anonymous poster hash: 7043c...9f2
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #12 Skrevet 8. september 2014 Lykke til! Krysser fingrene for deg Anonymous poster hash: 1a5a8...8d8
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #13 Skrevet 8. september 2014 Lykke til! ❤️ Anonymous poster hash: dbe86...b16
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #16 Skrevet 8. september 2014 Innvendig ul fant ingenting i livmor og eggledere så bra ut. Mere blødning utover dagen og smerter. Regner med det som har vært har kommet ut, selv om jeg ikke har sett annet en "blodklumper" som har kommet de siste timene.Ny sjekk av blodprøver neste uke. Men har egentlig innfunnet meg med att det er nok en grunn til at denne spiren ikke satt. Allikevel trist :/ Anonymous poster hash: 622f8...049
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #17 Skrevet 8. september 2014 Innvendig ul fant ingenting i livmor og eggledere så bra ut. Mere blødning utover dagen og smerter. Regner med det som har vært har kommet ut, selv om jeg ikke har sett annet en "blodklumper" som har kommet de siste timene.Ny sjekk av blodprøver neste uke. Men har egentlig innfunnet meg med att det er nok en grunn til at denne spiren ikke satt. Allikevel trist :/Anonymous poster hash: 622f8...049 huff, det var trist hi God klem til deg Anonymous poster hash: 507d1...2ee
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #18 Skrevet 8. september 2014 Så trist...... Anonymous poster hash: 9da47...3ac
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #19 Skrevet 8. september 2014 Innvendig ul fant ingenting i livmor og eggledere så bra ut. Mere blødning utover dagen og smerter. Regner med det som har vært har kommet ut, selv om jeg ikke har sett annet en "blodklumper" som har kommet de siste timene.Ny sjekk av blodprøver neste uke. Men har egentlig innfunnet meg med att det er nok en grunn til at denne spiren ikke satt. Allikevel trist :/Anonymous poster hash: 622f8...049 huff, det var trist hi God klem til deg Anonymous poster hash: 507d1...2ee Takk <3 får håpe det sitter neste gang <3 Anonymous poster hash: 622f8...049
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #20 Skrevet 8. september 2014 Så trist...... Anonymous poster hash: 9da47...3ac Ja.... 😔 Anonymous poster hash: 622f8...049
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #21 Skrevet 8. september 2014 Innvendig ul fant ingenting i livmor og eggledere så bra ut. Mere blødning utover dagen og smerter. Regner med det som har vært har kommet ut, selv om jeg ikke har sett annet en "blodklumper" som har kommet de siste timene.Ny sjekk av blodprøver neste uke. Men har egentlig innfunnet meg med att det er nok en grunn til at denne spiren ikke satt. Allikevel trist :/ Anonymous poster hash: 622f8...049 Det var trist å høre, hi...! Var selv gjennom en spontanabort for et par uker siden, var ca 6-7 uker på vei bare, men likevel utrolig trist... Godt at de fikk sjekka med innvendig ul, så vet du i det minste at det ikke er noe som er oppi eggstokkene eller noe. Håper du har noen rundt deg disse kommende dagene. Det er lov å være trist og lei seg selv om du "bare" var 5-8 uker på vei - for meg var det veldig vondt de første dagene i alle fall... Sender deg en stor klem, hold ut! Anonymous poster hash: 2ccc8...1c3
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #22 Skrevet 9. september 2014 Innvendig ul fant ingenting i livmor og eggledere så bra ut. Mere blødning utover dagen og smerter. Regner med det som har vært har kommet ut, selv om jeg ikke har sett annet en "blodklumper" som har kommet de siste timene.Ny sjekk av blodprøver neste uke. Men har egentlig innfunnet meg med att det er nok en grunn til at denne spiren ikke satt. Allikevel trist :/ Anonymous poster hash: 622f8...049 Det var trist å høre, hi...! Var selv gjennom en spontanabort for et par uker siden, var ca 6-7 uker på vei bare, men likevel utrolig trist... Godt at de fikk sjekka med innvendig ul, så vet du i det minste at det ikke er noe som er oppi eggstokkene eller noe. Håper du har noen rundt deg disse kommende dagene. Det er lov å være trist og lei seg selv om du "bare" var 5-8 uker på vei - for meg var det veldig vondt de første dagene i alle fall... Sender deg en stor klem, hold ut! Anonymous poster hash: 2ccc8...1c3 Takk <3 mye trist i går, idag går det litt bedre. Har enn lite gull som lyser opp hverdagen min å gjør det litt lettere. Det er sårt, man hadde jo gjort seg opp litt tanker om hvordan ting skulle bli. men krysser fingrene for att neste gang sitter den❤️ Anonymous poster hash: 622f8...049
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå