Gå til innhold

Hva er grunnen til at eldre menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som er forholdsvis kjekke og jobber, kanskje bor noen ennå hos mor og far er single og aldri har kommet seg avgårde?

Har de sittet og ventet på en kvinne banke på og ta de med til ett hus der de skal bo?

Også kom det aldri noen og nå er de på den lokale puben hver helg og driver kvinnene lenger unna? Mens de ennå bor hjemme...

Jev skjønner det ikke.

Snille, hyggelige menn på 30+.

Jeg kan ikke ta de selv, de er litt gamle! :P

Men jeg ser så mange

Anonymous poster hash: eff12...97e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og der ble man brått gammel i tredveårene....

Hvor gammel er egentlig du, HI, som ser på menn på noen og tredve som gamle og "eldre menn"?

Anonymous poster hash: b6f19...1ed
Skrevet

😂😂😂😂😂😂😂

Eldre menn på 30+

Hvor gammel er du egentlig?

Anonymous poster hash: e64de...e33

Skrevet

Over tretti år! Omg, da har man jo en fot i grava da ;)

Anonymous poster hash: 9730e...0c6

Skrevet

Hehe, når de er over 30 og bor hjemme så er de i "eldre"kategorien :)

Ellers er ikke 30 gammelt, beklager :)

Skrevet

Man er jo gammel i forhold til å bo hjemme når man er 30 +.

Hvis ikke det er for en liten periode er det jo et tegn på umodenhet spør du meg. Med mindre han bare er selvoppofrende og bor der for å ta vare på sine gamle foreldre...

Jeg synes for så vidt at etter 22 er det på tide å ta ansvar for eget liv jeg da.. 30+ er så sent at det er nesten ikke håp...

Anonymous poster hash: 1fda2...bbc

Skrevet

Huff. 40 om noen måneder. Har vel snart begge beina i penalet. 😏

Anonymous poster hash: 67381...ef9

Skrevet

Man er jo gammel i forhold til å bo hjemme når man er 30 +.

Hvis ikke det er for en liten periode er det jo et tegn på umodenhet spør du meg. Med mindre han bare er selvoppofrende og bor der for å ta vare på sine gamle foreldre...

Jeg synes for så vidt at etter 22 er det på tide å ta ansvar for eget liv jeg da.. 30+ er så sent at det er nesten ikke håp...

Anonymous poster hash: 1fda2...bbc

TAKK! Det mener jeg og! Egentlig bare 25 og ! :)

Skrevet

lol. Er du 15 år gammel?

Anonymous poster hash: 497f9...3f1
Skrevet

broren min er 32, han bor fortsatt hjemme. jeg flytta ut når jeg ble 19.. han har aldri hat dame, er ikke homse & har en god jobb. han betaler 2000 kr i "Husleie" & kjøper aldri egen mat. han er en herlig onkel & har alltid passet godt på meg som er eneste jenta i familien. han er en fin oppegående mann som er utrolig snil å herlig, skjønner ikke hvorfor han bor hjemme enda.. han har eid leilighet når han var i 20 åra men solgte den før han rakk å flytte inn.. har gitt opp å skjønne noe av det ;) han får styre som han vil med sit eget liv :)

Anonymous poster hash: 9e7e6...846
Skrevet

Eldre menn på 30+ nå har jeg hørt det og..... 

Hilsen snart pensjonist på 38

Skrevet

Altså; man faller ikke i kategorien "eldre" når man bikker 30 år, men ift å bo hjemme på promperommet så er man for gammel når man er 30+, eller faktisk 25+ hvis man ikke studerer da.

Vet om et brødrepar som falt i den fella. Var vel rett og slett for komfortabelt å bo hjemme; få middag på bordet av mor hver dag og alltid rene klær i skapet. De flyttet ikke før foreldrene solgte barndomshjemmet; nå er de begge 30+, deler leilighet og er single. Kan videreformidle kontaktinfo hvis noen single damer er interesser 😄

Anonymous poster hash: 22fd5...f0b

Skrevet

Tenk å bli sammen med en som har bodd så lenge hjemme. De må ha så mange uvaner. Ekstremt turn off spør du meg. Selv er jeg en gammel dame på 35 altså;)

Anonymous poster hash: dc97f...fa5

Skrevet

For en tankegang.

Jeg er 26 og mannen min bodde hjemme til han var 31. Eller han sov kun der og jobbet resten av døgnet.

Møtte han på den lokale puben også :o Verdens beste mann og vi har holdt sammen i fem år. Flyttet sammen etter ett år.

Men at du ser på bosituasjonen og dømmer " de gamle" pga dette blir bare teit ;)

Anonymous poster hash: 7fe68...e05

Skrevet

For en tankegang.

Jeg er 26 og mannen min bodde hjemme til han var 31. Eller han sov kun der og jobbet resten av døgnet.

Møtte han på den lokale puben også :o Verdens beste mann og vi har holdt sammen i fem år. Flyttet sammen etter ett år.

Men at du ser på bosituasjonen og dømmer " de gamle" pga dette blir bare teit ;)

Klesvasken? Handling? Rengjøring?

Skrevet

For en tankegang.

Klesvasken? Handling? Rengjøring?

Han handlet, rengjorde huset og vasket tøy. Ellers så sov han der bare. Trudde dette var normalt å bidra med uannsett om man er ung eller "gammel". Derfor jeg ikke nevnte hele regla.

Han er mye flinkere enn meg på dette området og jeg flyttet ut som 16 åring ;)

Skrevet

Jeg er 40 og skjønner godt at man syns en på 30+ som bor hjemme hos foreldrene kalles "eldre". De finnes faktisk menn som ikke ser poenget med å forlate redet mens de er single. "Hotel Mamma" byr jo på alt, fra matlaging til klesvask, jeg kan ikke tenke meg at de bidrar noe særlig.

Problemet er, hvilken kvinne vil ha en mann som aldri har vært selvstendig? Å bo hjemme så lenge lukter bekvemlighet/latskap, kanskje gjerrighet også. Neppe egenskaper man er interessert i.

Skrevet

Jeg er 24. Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...