Gå til innhold

Du som er i et langvarig forhold, og "lykkelig"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere Vært fra hverandre en stund på grunn av mye krangel, løyner og ikke klart å forholde dere til hendte. Men likevel gått tilbake og opplevd å bli lykkelige sammen.?

Tok det lang tid, måtte dere jobbe mye med hverandre for og få tilbake tilliten. ?

Var dere mest triste eller glade etter på blitt sammen på nytt med blanke ark. Funker det i lengda?

Anonymous poster hash: af291...e7f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dere Vært fra hverandre en stund på grunn av mye krangel, løyner og ikke klart å forholde dere til hendte. Men likevel gått tilbake og opplevd å bli lykkelige sammen.?

Tok det lang tid, måtte dere jobbe mye med hverandre for og få tilbake tilliten. ?

Var dere mest triste eller glade etter på blitt sammen på nytt med blanke ark. Funker det i lengda?

Anonymous poster hash: af291...e7f

Vi slo opp en periode. Og da var jeg sikker på at det var slutt for bestandig. Jeg var så ferdig med det forholdet og den mannen at det var utenkelig å gå tilbake. Men så jobbet han med seg selv et halvår, før han kom og ba på sine knær, og jeg sa nei, men han fortsatte å prøve å overbevise meg. Og det klarte han til slutt.

I dag er vi lykkelige (ikke "lykkelige") og har full tillit til hverandre og elsker hverandre. Men vi begynte ikke med blanke ark da vi ble sammen igjen. Han fikk klar beskjed om at hvis han gikk tilbake til å være en uempatisk egoist, så kom det ikke til å koste meg en krone å gjøre det slutt. Det var ingen rom for "feil" da vi ble sammen igjen.

Og en ting er sikkert: jeg hadde aldri, aldri, aldri gått tilbake om jeg ikke var 100% sikker på at det kom til å bli annerledes enn sist. Jeg måtte stille noen krav, og de var ikke oppe til forhandling. Hvis han ville ha meg måtte han finne seg i det. Ellers kunne han finne seg en annen :)

Anonymous poster hash: 0c77c...5fa

Skrevet

Vi har vert ilag i 10år nå,og aldri vert lykkeligere(3barn) 😊 vi kjenner alle kriker og kroker med hverandre,og vi føler oss veldig sikker og trygg på hverandre😊 alt er rosenrødt! Å kjenner det langt inne,at jeg er virkelig lykkelig😊

Vårt forhold har vert en stor prøvelse,alt var greit i begynnelsen,men etter 1år startet vi å krangle mye!! Mannen var grusom frekk mot meg(verbalt),drikking tull og tøv.. Jeg gråt mye og var rett å slett ulykkelig,og ønsket gå i fra han.. Så var han utro,og vi gjorde det slutt😒forferdelig tid!! Men etter 6mnd,prøvde vi igjenn forsiktig,,og etter 4år som kjærester,med berg og dalbane,gikk alt oppover for hver dag. Kanskje for vi ble mere voksne og mindre kranglelystne. Å mye i det at fra dag 1,har vi elsket hverandre himmelhøyt,å nå når vi har feilet og lært gang på gang har vi klart å leve ilag på en himmelsk måte 😊 vi har ikke krangelt på ja 5år nå! Diskutert lett ja,men ikke kranglet. Å nå når vi diskuterer vet vi hvordan motpart tenker og reagerer,så man terget ikke hverandre ol 😇

Anonymous poster hash: 9b326...1c0

Skrevet

Vi har vært sammen i 17 år, gift i 14.

Har aldri hatt noen pause nei, jeg tror ikke måten å løse problemer i et forhold på er å ta pause fra hverandre.

Vi har hatt noen tung perioder, som f.eks da jeg hadde en fødselsdepresjon, men vi har aldri kranglet mye eller tenkt på å gå fra hverandre.

Anonymous poster hash: ce744...1a1
Skrevet

Vi har det veldig bra, men reiser begge mye så kanskje det er derfor det går så bra ;)

Anonymous poster hash: 65786...be8

Skrevet

Vert sammen i 11 år. Med 5 barn (mine og våre) har vi hatt litt oppturer og nedturer. Aldri vert ifra hverandre da, men har vert nære på noen ganger. Nedturene har vert p.g.a. liiite søvn p.g.a. syke barn i perioder. Og lite alenetid. Men, vi elsker hverandre, og han er definitivt mannen i mitt liv!

Anonymous poster hash: 670cc...2b5
Skrevet

Vært sammen 16 år. Gift 3 år , 2 barn. Ingen pauser , vi hører sammen :)

Anonymous poster hash: 9febc...5cb

Skrevet

Langvarig og langvarig, men fem år hvertfall.

Vi hadde en liten pause etter tre år pga tåpelige krangler som ble en vond sirkel.

Så det halve året startet vi med blanke ark, la hverdags stresset og kranglingen på hylla. Vi ble som ny forelska igjen :) Gjorde flere ting sammen og fikk pratet og ryddet ordentlig opp i problemene :)

Anonymous poster hash: 1da01...59c

Skrevet

Nope, langt ifra.
Tillit til han har jeg heller ikke når han skal vær så himmla forelsket i andre tusen jenter/kvinner.

Anonymous poster hash: 464fa...e56
Skrevet

Det har vert slutt mellom oss i over 4 måneder. Jeg var fast bestemt på at det ikke noen gang skulle bli noe igjen. men jeg har hatt sex med en annen person.. en gang. Det var spontant og uten noe form for kjærlighet. Bare morro.. Bør jeg fortelle det til kjæresten. Vi har blitt enige om å starte på nytt med blanke ark og legge alt det vonde som har skjedd bak oss. jeg er som nyforelska igjen å har virkelig trua igjen.. men bør jeg fortelle han at jeg har hatt sex med en annen? :/

Anonymous poster hash: b8e28...8a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...