Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #1 Skrevet 7. september 2014 Hva er forskjell på skallbukse og softshellbukse? Anonymous poster hash: 25706...a38
<3 2G <3 Skrevet 7. september 2014 #2 Skrevet 7. september 2014 Trodde det var det samme jeg. At skallbukse bare er det norske navnet.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #3 Skrevet 7. september 2014 Softshell er ofte ikke helt vindtette. Hardshell (som skalljakker og bukser) er vindtette. Softshell puster ofte bedre enn hardshell. Hardshell tåler ofte mer regn enn softshell. Men det er store varianter på merkene og til hvilket bruk man tenker. Anonymous poster hash: 1fc4d...89c
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #4 Skrevet 7. september 2014 En skallbukse skal tåle regn og er vindett og pustende En softshell kan være litt vannavstøtende, men mer pustende. Ved lengre tids bruk vil uansett hvordan du gjør det rent være viktig. Anonymous poster hash: bd722...520
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #5 Skrevet 7. september 2014 Aha, da ble jeg litt klokere. Takk for svar Hvordan vasker og behandler man både softshell og skalltøy for å bevare det best mulig? Jeg har en softshellbukse, men har egentlig aldri visst hvordan jeg skal vaske den Bruker den bare inne da. Den har ingen vaskelapp Anonymous poster hash: 25706...a38
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #6 Skrevet 7. september 2014 Bruker den bare inne? Hva skal du med en softshellbukse inne? Mulig det er jeg som har gått glipp av noe, altså... Anonymous poster hash: 0d1c0...770
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #7 Skrevet 7. september 2014 Bruker den bare inne? Hva skal du med en softshellbukse inne? Mulig det er jeg som har gått glipp av noe, altså... Anonymous poster hash: 0d1c0...770 Haha, ikke bare inne da. Mente at jeg ikke bruker den som en ren utebukse. Jobber i barnehage og bruker den mye der, både når vi er inne og ute, akkurat som jeg ville gjort med en dongeribukse. Jeg har fått den, har ikke helt skjønt hva den er til egentlig Anonymous poster hash: 25706...a38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå