Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #1 Skrevet 7. september 2014 Har lest at man kan få veldig sensitiv og følsom hud under graviditen, men kan dette komme så tidlig som før man vet om man er gravid? Her klør jeg som en gal innimellom samt at jeg kjenner at huden er veldig følsom, det er noe som er annerledes! Noen som har opplevd lignende symptomer? Anonymous poster hash: bb89d...dd1
Linkwi Skrevet 8. september 2014 #2 Skrevet 8. september 2014 Jeg er gravid i uke 15 og klør som en gal! Blir helt sprø av å klø sånn:-/
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #3 Skrevet 8. september 2014 Jeg er gravid i uke 15 og klør som en gal! Blir helt sprø av å klø sånn:-/Hei og takk for svar svangerskapskløe er jeg kjent med og jeg kan tenke meg du holder på å bli gal Men her vet jeg ikke om jeg er gravid enda, fortsatt 1 uke til IKM, så det er tidlig å teste! Jeg er på ingen måte en som kjenner etter gravid symptomer, men har som sagt klødd som en gal de siste dagene og lurte på om det kunne være et tegn! Jaja vi får håpe dette er forbigående lykke til videre i svangerskapet og gratulerer så mye Anonymous poster hash: bb89d...dd1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå