Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #1 Skrevet 7. september 2014 Eller er stemmebåndene helt ødelagt da? Har i utgangspunktet en ren stemme, men den trenger så klart trening. Har lyst til å ta timer, men vet ikke om det er noe poeng når jeg er såpass gammel. Noen som vet? Anonymous poster hash: a897d...65a
neemii Skrevet 7. september 2014 #2 Skrevet 7. september 2014 Go for it tenker jeg! Hvorfor skulle ikke det være no poeng? Om du liker å synge å ønsker å drive med dette så er jo det bare positivt:)
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #3 Skrevet 7. september 2014 Det er aldri for sent å begynne å glede seg over gavene man er gitt her i livet synging er en av dem Anonymous poster hash: 96d99...855
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #4 Skrevet 7. september 2014 Takk for så positive svar! Jeg var redd jeg skulle bli ledd av her inne nå Jeg synger og synger, men det er bare for meg selv, i bilen, i dusjen, når jeg driver med husarbeid osv. Er faktisk redd for å synge for noen andre (unntatt barna mine selvsagt). Mannen har hørt meg noen ganger og synes jeg har vakker stemme, men jeg hører selv at den er rusten og trenger trening. Har bare på følelsen av det bare er ungdommer som tar sangtimer, redd for at det skal bli teit og at jeg skal være "gamla" som tar sangundervisning. Har hatt lyst til dette siden ejg var liten, men da hadde vi ikke råd, og siden har jeg hele tiden tenkt jeg var for gammel... Nå føler jeg bare jeg MÅ gjøre det, så håper virkelig ikke det er for sent Anonymous poster hash: a897d...65a
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #5 Skrevet 7. september 2014 Hva med å synge i kor? Ta gjerne timer, men det er jo kor som er gøy! Anonymous poster hash: f3dac...46f
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #6 Skrevet 7. september 2014 Takk for så positive svar! Jeg var redd jeg skulle bli ledd av her inne nå Jeg synger og synger, men det er bare for meg selv, i bilen, i dusjen, når jeg driver med husarbeid osv. Er faktisk redd for å synge for noen andre (unntatt barna mine selvsagt). Mannen har hørt meg noen ganger og synes jeg har vakker stemme, men jeg hører selv at den er rusten og trenger trening. Har bare på følelsen av det bare er ungdommer som tar sangtimer, redd for at det skal bli teit og at jeg skal være "gamla" som tar sangundervisning. Har hatt lyst til dette siden ejg var liten, men da hadde vi ikke råd, og siden har jeg hele tiden tenkt jeg var for gammel... Nå føler jeg bare jeg MÅ gjøre det, så håper virkelig ikke det er for sent Anonymous poster hash: a897d...65a Gjør det noe å være "syngende gamla" da? kanskje du inspirerer noen andre i samma slengen Anonymous poster hash: 96d99...855
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #7 Skrevet 7. september 2014 Takk for så positive svar! Jeg var redd jeg skulle bli ledd av her inne nå Jeg synger og synger, men det er bare for meg selv, i bilen, i dusjen, når jeg driver med husarbeid osv. Er faktisk redd for å synge for noen andre (unntatt barna mine selvsagt). Mannen har hørt meg noen ganger og synes jeg har vakker stemme, men jeg hører selv at den er rusten og trenger trening. Har bare på følelsen av det bare er ungdommer som tar sangtimer, redd for at det skal bli teit og at jeg skal være "gamla" som tar sangundervisning. Har hatt lyst til dette siden ejg var liten, men da hadde vi ikke råd, og siden har jeg hele tiden tenkt jeg var for gammel... Nå føler jeg bare jeg MÅ gjøre det, så håper virkelig ikke det er for sent Anonymous poster hash: a897d...65a Gjør det noe å være "syngende gamla" da? kanskje du inspirerer noen andre i samma slengen Anonymous poster hash: 96d99...855 Den likte jeg Kan kanskje gjøre et poeng ut av å være gamla på sangtimen Takk! Anonymous poster hash: a897d...65a
Gjest Antarctica Skrevet 7. september 2014 #8 Skrevet 7. september 2014 Hei! Det er aldri for seint! Hvis du sjekker denne nettsida så ser du muligheten for seminarer (i Oslo) gjennom ett år, innen en sangteknikk som kalles CVI. www.completevocalinstitute.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå