Gå til innhold

Hvordan er rommene til deres 5 år gamle jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det et spesielt tema? Fine farger og motiver eller bare herlig kaos? Femåringen skal snart få sitt eget rom på grunn av flytting og jeg trenger inspirasjon.

Anonymous poster hash: 441be...182

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fullstendig kaos!!! Datteren min har sin egen mening om hva som er fint og ikke. Jeg prøvde å lage et klassisk pikerom til henne med hvite møbler og en rolig lillafarge på veggene. Hvite bildelister, pynt i pastell osv. Ingen prinsesser, ingen feer, ingen disney... og så eksploderte det... hun elsker minnie og dolly, Askepott, Dora, Sofia og dr. Mcstuffins... så nå er rommet hennes slik: hvite møbler dekorert med tusj. Doraklistremerker OVERALT, Askepottfigurer på skapet, sofia'er overalt. Minnie på veggen... osv osv.. neste steg er nå å lage et LITE soverom til henne. Med plass til seng, skap og en hylle til bøker. Lekerom i kjelleren. Og det lekerommet skal få se ut som er lekerom. Ferdig med å prøve ut tema/stil.

Skrevet

Fullstendig kaos!!! Datteren min har sin egen mening om hva som er fint og ikke. Jeg prøvde å lage et klassisk pikerom til henne med hvite møbler og en rolig lillafarge på veggene. Hvite bildelister, pynt i pastell osv. Ingen prinsesser, ingen feer, ingen disney... og så eksploderte det... hun elsker minnie og dolly, Askepott, Dora, Sofia og dr. Mcstuffins... så nå er rommet hennes slik: hvite møbler dekorert med tusj. Doraklistremerker OVERALT, Askepottfigurer på skapet, sofia'er overalt. Minnie på veggen... osv osv.. neste steg er nå å lage et LITE soverom til henne. Med plass til seng, skap og en hylle til bøker. Lekerom i kjelleren. Og det lekerommet skal få se ut som er lekerom. Ferdig med å prøve ut tema/stil.

Haha :D Som å lese om rommet til datteren min. Det er opprinnelig hvitt, hvit smijernseng, grå parkett, lyst og fint i en eksplosjon av Sofia, Tingeling, Minnie, Frost effekter osv. Klistremerker over det hele, leker og alle mulige farger.

Det vises at det bor et barn der :)

Anonymous poster hash: d505f...6b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...