Gå til innhold

For en farse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok opp med mannen at forholdet vårt ikke er så bra le gre. Han på sin side hadde ikke merket noe til det. Ikke annet enn at jeg er litt sur til tider. Han så ingen som helst grunn til at vi skulle gå fra hverandre. Måtte tenke på barnet vårt og hva som er best for det.

Så nå sitter jeg her og har mest lyst til å grine. Jeg føler ikke noe mer for mannen, tenner ikke på han heller. Faktisk er han mer som en kompis for meg. En kompis jeg må passe meg litt for hva jeg sier til. Er så mye som er galt men mannen ser det ikke.

Jeg trodde faktisk at jeg var "sexsuellt død" pga medisiner jeg må ta. Trodde det helt til jeg på en fest ble lagt ann på av en super kjekk ung mann.

Hva gjør jeg nå? Venter og håper mannen finner seg en annen?

I så fall hva gjør jeg i mellomtiden, finner meg en elsker og håper det ikke blir oppdaget?

Anonymous poster hash: 08f26...418

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er sikker på at du vil gå, så er det bare å presentere det sånn. Han kan ikke nekte deg å bryte fordi han ikke ser problemene. 

Evt, hvis du vil holde familien sammen, og dere ikke har sex, så kan du fremme tanken på om dere kan ha et åpent forhold, dvs ha andre på siden for sex og kos. 

Anonymous poster hash: 08e9a...e3c
Skrevet

Du vil gå, men han sier dere ikke har problemer så da bare blir du og akseptere sånn det er ?

Du må bare si at det er slik det er for meg og vil du ikke mer så får du si fra og stå for det også.

Det er ikke slik at om en person nekter brudd så blir det ikke brudd.

Og om han ikke ser at ting må jobbes med og er villig til å gjøre dette er det opp til deg å ta avgjørelsen, finne deg i det eller å gå.

Rot nå ikke en annen mann inn i det hele, det er en veldig feig utvei og veldig lite respektfult.

Finn ut hva du vil og stå for det.

Anonymous poster hash: 623cd...ac0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...