Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #1 Skrevet 7. september 2014 Har nå en med adhd og en med autisme :-( Aner ikke hvor dette kommer fra, da hverken jeg eller mannen har det (som vi vet om :-p)) Uansett, så vet jeg ikke om jeg tar sjangsen på flere barn, selv om jeg har lyst :-( Det har ikke vært enkelt med disse to, for å si det sånn. Anonymous poster hash: 93af8...1dc
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #2 Skrevet 7. september 2014 Klem til deg❤️ Har to barn, ene er utviklingshemmet. Tør ikke å få flere barn i tilfelle vi skulle få ett barn til som krever mye. Anonymous poster hash: 09d91...073
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #3 Skrevet 7. september 2014 Vi har ikke... men kjenner et par som har 3 barn hvor alle har alvorlig autisme diagnose. Barna er uten språk og kommer aldri til å klare seg selv. De fikk vite etter første at de nok ikke kunne få "normale" barn pga gener. De passet rett og slett ikke sammen genetisk. De valgte allikevel å få 2 barn til.... Anonymous poster hash: 18c11...612
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #4 Skrevet 7. september 2014 Foreldrene mine fikk bare diagnosebarn. 4 stykker. Anonymous poster hash: defed...38c
neemii Skrevet 7. september 2014 #5 Skrevet 7. september 2014 Får meg til å tenke på hvor heldig jeg er som har friske og raske unger. Klem til dere
neemii Skrevet 7. september 2014 #6 Skrevet 7. september 2014 (endret) Foreldrene mine fikk bare diagnosebarn. 4 stykker. Anonymous poster hash: defed...38c Kan jeg spørre om hvilke diagnoser? Endret 7. september 2014 av neemii
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #7 Skrevet 7. september 2014 Foreldrene mine fikk bare diagnosebarn. 4 stykker. Anonymous poster hash: defed...38c Kan jeg spørre om hvilke diagnoser? Autismespekterforstyrrelser på alle fire. Anonymous poster hash: defed...38c
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #8 Skrevet 7. september 2014 Får meg til å tenke på hvor heldig jeg er som har friske og raske unger. Klem til dere Ehm.. ?? Ikke så sosialt veltilpasset du.. Anonymous poster hash: 73f47...7db
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #9 Skrevet 7. september 2014 Får meg til å tenke på hvor heldig jeg er som har friske og raske unger. Klem til dere Ehm.. ?? Ikke så sosialt veltilpasset du.. Anonymous poster hash: 73f47...7db Kanskje litt klønete sagt, men ingen grunn til å velge å ta det ille opp. Skjønte godt hva hun mente jeg. Selv om (eller kanskje mye fordi) jeg har en diagnose selv, så er jeg veldig glad for at sønnen min ser ut til å ikke ha det. En utfordring mindre for han å hanskes med her i livet. Anonymous poster hash: defed...38c
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #10 Skrevet 7. september 2014 Får meg til å tenke på hvor heldig jeg er som har friske og raske unger. Klem til dere Takk 😊 Ja de er for så vidt både friske og raske mine og, bare litt annerledes. Anonymous poster hash: 7c3ca...3be
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #11 Skrevet 7. september 2014 Sikkert en kræsj meg og mannen 😂 Kanskje best å la drømmen om 4 barn bli en drøm.. Anonymous poster hash: 7c3ca...3be
3 i april Skrevet 7. september 2014 #12 Skrevet 7. september 2014 Eldste har flere diagnoser bla adhd, mellomste og yngste er "normale" barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå