Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #1 Skrevet 7. september 2014 Altså det får jeg aldri vite men det klaffet MED EN GANG!!! Snakket masse , lo hele tiden. Fra første sekund ..... Nå glir han unna etter kun kort tid ( mye stress i livet hans)... Og jeg sitter igjen med en slags "sorg"! Aldri opplevd før. Tenker på han hele tiden. Sjekker tlf hele tiden. Jeg innser jo selv at... Dette sldri blir noe av. Mest sannsynlig sees vi imorgen tilfeldig og jeg aner ikke hvordan jeg skal reagere. Late som ingenting og syns lite kontakt er greit, og la tonen rulle godt, eller konfrontere.......? Hodet mitt sprenger ...... Han er den..... Beste ! Anonymous poster hash: dbffc...3d5
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #2 Skrevet 7. september 2014 Men er han best? Hvis han ikke klarer å ta seg noe tid til deg, ikke meldinger engang. Mest sannsynlig er ikke han like interessert. Jeg hadde nok bare vært blid og hyggelig mot han i morgen. Og hvis kjemien er der igjen, bare nevnt lett da dere skal gå, at det hadde vært hyggelig å treffe han igjen. Så får resten være opp til han. Anonymous poster hash: 3051c...eeb
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #3 Skrevet 7. september 2014 Som sagt var det masse mld første døgnene, med skikkelig humor og han skryter meg og mitt opp i skyene ... En jordnær og fantastisk mann.. Jeg HÅPER jeg treffer på han imorgen ... Jeg håper også at kontakten da opptar igjen.... Krysser fingrene for at han er "på min vei" imorgen. Jeg får han ikke ut av tankene ... Jeg ser jo ut ifra hyppigheten på kontakt hae falt Pga tid osv, men de få mld jeg får er igjen ertende og gode ... Søren altså! At kun få dager skal føles så... Spesielt Anonymous poster hash: 83b16...c2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå