Gå til innhold

Flagyl, vond smak i munnen og kvalm..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått påvist en kraftig bekkeninfeksjon der både livmor og eggstokker er angrepet. Går nå på flagyl og amoxicillin, skal ta tre tabletter av hver, tre ganger om dagen i ti dager.

Er på dag tre nå, og i går og i sag har jeg hatt en ekstremt ekkel smak i munnen, ingenting som hjelper og jeg er fryktelig kvalm. Smertene har avtatt en hel del, så det er jo bra, men er det noen som har gått på disse pillene og har noen tips til hvordan jeg kan få bort smaken?

Anonymous poster hash: 10a84...d93

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har fått påvist en kraftig bekkeninfeksjon der både livmor og eggstokker er angrepet. Går nå på flagyl og amoxicillin, skal ta tre tabletter av hver, tre ganger om dagen i ti dager.

Er på dag tre nå, og i går og i sag har jeg hatt en ekstremt ekkel smak i munnen, ingenting som hjelper og jeg er fryktelig kvalm. Smertene har avtatt en hel del, så det er jo bra, men er det noen som har gått på disse pillene og har noen tips til hvordan jeg kan få bort smaken?

Rettelse: en av hver, tre ganger om dagen! ;)

Skrevet

Huff, det er flagyllen. Grusom smak av jern. Husker jeg ble veldig dårlig av de tablettene. Mista matlysta også. Drakk mye biola.

Skrevet

Jeg lå rett ut i tre uker da jeg måtte ta Flagyl i 10-14 dager for noen år siden. Var ikke noe som hjalp på meg.

Anonymous poster hash: 470d1...3d7
Skrevet

Åh blæ! Men takk for svar ;) Får bare konstant tygge tyggis/spise fresh mints. Smaken minner om sånn som veldig godt brukte mynter lukter..

Bare en uke igjen.. Halleluja! :o

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...