Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #1 Skrevet 7. september 2014 Synes det er forskjell på de ulike strekene, i styrke.. Skal jeg sende inn en prøve til rettsmedisinsk? Måler de samme verdier, eller kan de finne ting denne prøven ikke kan? Gjelder en tenåring i familien.. Anonymous poster hash: 4c7f7...7e8
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 7. september 2014 #2 Skrevet 7. september 2014 Blir det ikke litt det samme som en graviditetstest? Strek er strek!? Er samme urin brukt til alle testene?
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #3 Skrevet 7. september 2014 Den prøven er negativ. Samme hvis svak streken er så er to streker negative. Er du fortsatt usikker bestiller du time hos fastlegen som kan ta utvidede urinprøver. Men tester tenåringen negativt på hjemmefester så er han rusfri. Anonymous poster hash: 0bcf7...7c4
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #4 Skrevet 7. september 2014 Står det ikke nederst at 2 streker er negativ da? Anonymous poster hash: 0253e...935
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #5 Skrevet 7. september 2014 Negativ. Ingen grunn til mer anklage. Anonymous poster hash: 3cb28...388
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #6 Skrevet 7. september 2014 Tja, erfaring tilsier at strekene blir litt svakere dersom det finnes spor av rus. Joda, funker omtrent sånn, bare at det er negativt resultat om både kontroll og teststrekene er tilstede. Ja, samme urinprøve, dette er en sticks man putter i en kopp med urin. Anonymous poster hash: 4c7f7...7e8
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #7 Skrevet 7. september 2014 Den prøven er negativ. Samme hvis svak streken er så er to streker negative. Er du fortsatt usikker bestiller du time hos fastlegen som kan ta utvidede urinprøver. Men tester tenåringen negativt på hjemmefester så er han rusfri. Anonymous poster hash: 0bcf7...7c4 Husk at valmuefrø kan slå ut som opium på sånne tester så de skal aldri brukes som noe bevis uten flere prøvesvar. Thc sitter som regel flere uker og måneder i urinen hvis det er det du lette etter. Bestill dom sakt time hos fastlegen og ta urinprøver der fremover for å ha kontroll. Anonymous poster hash: 0bcf7...7c4
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #8 Skrevet 7. september 2014 Han har testet positivt før, så det er nå ikke slik at jeg slenger anklager ut i løse lufta.. Testene fra rettsmedisinsk er nøyere ja, men sier ikke de mer om nivåer? Hvor langt kan man spore dette..? Hi Anonymous poster hash: 4c7f7...7e8
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #9 Skrevet 7. september 2014 Siden du har testet tenåringen har du vel sterke mistanker om rus. Men etter testen å se er den jo negativ. Min mor mistenkte rus på meg og etter å ha ringt for å få politiet til å hente meg på fest (hadde stukket av) så ba hun de sjekke meg, hun fikk mistanken sin avkreftet. De bare så på meg og sa null narkotika, men kanskje litt for mye alkohol! Å jeg drev ikke på med narkotika! Bare mamma som var overnervøs pga jeg var litt for uttagerende i forhold til andre ungdommer! Anonymous poster hash: 0253e...935
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #10 Skrevet 7. september 2014 Urinprøver måler kun at stoffet faktisk er inntatt. Rusmiddel analyse måler over visse verdier negativ/positiv. Skal du ha nøyaktige verdier så trengs en b prøve. Hårprøver kan måle måneder tilbake i tid kommer annpå hårlengde. Når stoff er inntatt, hvilke stoff og mengder. Koster 5000 ca og tas hos fastlege. Blodprøver er likt som urinprøver. Anonymous poster hash: 0bcf7...7c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå