Gå til innhold

Fjerning av mandler og polypp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har barn som har gjort dette, hvor lenge var de på sykehuset etterpå? 4-åringen skal ha denne operasjonen nå snart, men da storebror fjernet mandlene ble han veldig dårlig og vi var på sykehuset i fire netter så vet ikke hva som er vanlig...

Anonymous poster hash: be88f...f00

Videoannonse
Annonse
Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Jeg har ikke barn som har trengt det, men har gjort det selv. Da var ikke jeg så liten, 13 år, men jeg fikk dra hjem samme dagen, var vel fire timer etter jeg var ferdig. :)

Skrevet

Glemte å nevne en vesentlig ting ;) Vi har fått beskjed om at det ikke er hjemreise samme dag, blant annet siden barnet er forsinket i utviklingen, spesielt språklig.

Skrevet

Dette over her var HI :) Det er forresten på Haukeland

Skrevet

Minste het ble operert på Haukeland, da var det en overnatting. Mens eldste ble operert privat, da var det hjem samme dag ☺

Anonymous poster hash: edf35...fd4

Skrevet

OK, takk for svar. Han skal ikke på dagkirurgisk avdeling, men den store operasjonssalen. Han legges inn torsdag og opereres fredag, lurer derfor litt på om det er tenkt at vi skal bli over helgen :P

Skrevet

.

Skrevet

Eldste her har fjernet i to omganger, gikk veldig greit med polypper, oppe og hoppet rett etterpå :) Når han fjernet mandlene ble han ganske dårlig, fikk ikke i seg mat og måtte ha intravenøst i to dager...men da var han kvikk og fin igjen :) De fleste får ihvertfall reise hjem neste dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...