Gå til innhold

Beklager spm. Men feite/overvektige menn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er fælt å innrømme det, men tror det skulle mye til for meg å falle for en feit mann.

Synes fett er direkte stygt og vitner om forfall av seg selv.

Jeg ser nok på det som litt sjuskete!

At de promper overstadig mye pga dårlig kosthold og ikke er særlig opptatt av egen velvære.

Anonymous poster hash: 2daab...b58

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok, ingen som tvinger deg til å være sammen med en feit mann, så skjønner ikke problemet?

Hva var egentlig spørsmålet ditt?

Skrevet

Så enig!

Anonymous poster hash: 58e57...757

Skrevet

Det er bra vi er forskjellig. Jeg hadde ikke falt for noen som er så snever i tankegangen og er så dømmende som deg. Hadde jeg hatt valget om en feit mann eller en billedskjønn mann med din personlighet hadde jeg valget vært ekstremt lett, og han med din personlighet hadde tapt.

Anonymous poster hash: bd751...e08

Skrevet

Jeg er sammen med en slank mann som promper veldig mye, han sier han gjør det utelukkende pga eget velvære. Han påstår han blir dårlig av å holde det inne. Ellers skjønner jeg ikke problemstillingen din...

Anonymous poster hash: 3e5ba...791

Skrevet

Bra jeg bryr meg om personligheten og ikke er overfladisk som deg!

Mannen min er ifølge bmi overvektig, men han er på ingen måte ekkel, snarere tvert i imot! En nydelig mann som sprer mye latter og glede!

Anonymous poster hash: 16929...2f8

Skrevet

HI er 17 år...Hun vokser nok til og ser at personlighet har mye å si. Hun trenger bare litt livserfaring

!

Anonymous poster hash: ed30c...2fa

Skrevet

Hjelpes så uviten og umoden lita jente du er da!! Tenk å falle for personligheten til en overvektig mann? Eller går du bare etter utseende som 16 åringer gjør?

Skrevet

Jeg har en tynn samboer,men for meg er personlighet og verdier som er viktigst, mange overvektige menn som er pene

Skrevet

Sist gang jeg leste en tråd om "feite menn" ble det linket til en fyr som var ørlite lubben. At mannen har fått litt kosemage bryr jeg meg ikke så mye om, men at han driter i kostholdet synes jeg faktisk er ganske kjipt. Da tenker jeg på for helsa sin del. Jeg vil jo beholde mannen jeg har valgt til han er gammel, ikke til han parkerer tøflene i femtiårene som følger av bedriten livsstil. Så jeg er ikke bekymret for noen få ekstra kilo, men hva mange ekstra kilo fører til på sikt.

Og om det du egentlig prøver å si er at du ikke tenner på folk med en sånn eller slik kroppsform, så er det helt greit. Alle liker ikke alt. Tror ikke jeg hadde vært så gira på sex med mannen min om han la på seg til å veie 150 kilo med sine 170 cm, og jeg har heller ingen problemer med å si det høyt. Men jeg har alt falt for ham, så det spiller ingen rolle så lenge det er en hypotetisk problemstilling på et forum. Elsker ham uansett, og håper han elsker meg og det kommende barnet nok til å ikke la seg forfalle såpass mye.

Og forresten går det an å finne seg noen som ikke promper på deg, om det er der skoen trykker mest..

Skrevet

Min kjære samboer er vel muligens det du HI vil kalle feit, eller i det minste overvektig. Han har en grei pondus/mage for å si det sånn. I tillegg er han en kraftig kar med brede skuldre, stor ryggtavle osv. Jeg elsker han veldig høyt og tenkte ikke vekt i det hele tatt da jeg falt for han.

Det som imidlertid ikke var like hyggelig var at jeg fikk kommentarer på mitt valg av mann. "Du som er så flott (les normalt slank), hvorfor blir du sammen med han??" Spørsmålet var ikke kamuflert i det hele tatt! Jeg ble til og med kalt for "chubby chaser" fordi han jeg datet en kort periode før jeg ble forelska i samboeren min, også var en litt stor kar.

Det er uheldigvis altfor mange overflatiske mennesker der ute, og du virker som en av dem, HI, uten at jeg egentlig kjenner deg i det hele tatt...

Jeg har verdens deiligste og fineste samboer ♥️

Anonymous poster hash: 8f8b3...57b

Skrevet

Beklager hvilket spørsmål??? Er du litt treg?

Anonymous poster hash: d555c...d7c

Skrevet

Ser bare en påstand.

Anonymous poster hash: 71d44...496

Skrevet

Sist gang jeg leste en tråd om "feite menn" ble det linket til en fyr som var ørlite lubben. At mannen har fått litt kosemage bryr jeg meg ikke så mye om, men at han driter i kostholdet synes jeg faktisk er ganske kjipt. Da tenker jeg på for helsa sin del. Jeg vil jo beholde mannen jeg har valgt til han er gammel, ikke til han parkerer tøflene i femtiårene som følger av bedriten livsstil. Så jeg er ikke bekymret for noen få ekstra kilo, men hva mange ekstra kilo fører til på sikt.

Og om det du egentlig prøver å si er at du ikke tenner på folk med en sånn eller slik kroppsform, så er det helt greit. Alle liker ikke alt. Tror ikke jeg hadde vært så gira på sex med mannen min om han la på seg til å veie 150 kilo med sine 170 cm, og jeg har heller ingen problemer med å si det høyt. Men jeg har alt falt for ham, så det spiller ingen rolle så lenge det er en hypotetisk problemstilling på et forum. Elsker ham uansett, og håper han elsker meg og det kommende barnet nok til å ikke la seg forfalle såpass mye.

Og forresten går det an å finne seg noen som ikke promper på deg, om det er der skoen trykker mest..

Veldig enig med Fero her.

Jeg mener at dette har med verdier å gjøre, det å ta vare på egen helse for å unngå sykdommer som faktisk er mulig å unngå, for å kunne være i stand til å gjøre det meste man ønsker, ikke blir hemmet av at man drasser med svært mange ekstra kilo og har fått plager pga dette.

Så for meg har det med verdier å gjøre og det har med livsstil å gjøre, hva man ønsker å videreføre til sine barn. (Og jeg snakker ikke om de som har noen ekstra kilo pga sykdom.)

I tillegg så greier jeg ikke å tenne på en svært overvektig mann. Det er bare dødt. Hjelper ikke om mannen er sjarmerende til tusen, det er bare null tenning. Jeg synes svært overvektige menn er feminine.

Jeg tror dette har med det at menn med mye overvekt har langt mer østrogen i kroppen enn det en mann normalt skal ha, og at det derfor er noe instinktivt som ligger bak det. (Jeg tennes ikke av feminine menn - heller ikke de metroseksuelle, selv om disse som regel er slanke.)

Hvis man har et unormalt luftproblem, så har man som regel også en underliggende mage-/tarmproblematikk - og veldig ofte så kommer dette av feil kosthold ift hva som fungerer for den personen. Det er fullt mulig å gjøre noe med om man vil - og da er man tilbake til livsstil og verdier...

Anonymous poster hash: c9c2b...c1c

Skrevet

Min erfaring er ofte at litt overvektige menn et litt mer jordnære, hyggelige og ikke minst morsomme. Dersom mennene vet hvordan de kan kle seg etter kroppsfasongen er det greit. Så går det jo en fin grense da.. mellom litt overvektig og farlig overvekt. De mer farlig mye overvekt kan godt se bra ut de også, mrn det er ike til å legge skjul på at en tenker at dette mennesket ser veldig usundt ut. Det er ikke alltid like tiltrekkende.

Anonymous poster hash: bbc32...288

Skrevet

He he. Den av eksene mine som prompet mest var også den mest veltrente og ekstremt opptatt av kosthold. Jeg hadde en teori om at prompingen kom av det sært kostholdet hans :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...