Gå til innhold

Noen her som har sånn flexibath?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er de greie? Hvor lenge kan de brukes? Har så ekstremt dårlig plass og en vanlig balje tar mye plass.

Anonymous poster hash: 5b311...5ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er de greie? Hvor lenge kan de brukes? Har så ekstremt dårlig plass og en vanlig balje tar mye plass.

Veldig glad i vår. Jenta mi er 16 måneder og bruker den enda, mens guttungen på 3 er for stor

Anonymous poster hash: 1f41e...2fd

Skrevet

Vi har foreløpig brukt vår i et år. Verdt pengene:)

Skrevet

Veldig fornøyd, og nå som han er såpass stor at han sitter selv (11 mnd) og plasker mye så er den perfekt å ha inni dusjen så ikke hele badet får seg en dusj. Men den nyfødtstolen syntes jeg var bortkastet. Stolen med baby på bare fløt så da ble han kald. Så jeg måtte dytte han under (selvfølgelig ikke hodet) holde han under, og holde han med den andre armen under nakken. Så da hadde jeg ingen ledige hender. Så den solgte jeg, badet skal vi bruke på neste barn og. I sommer badet han på verandaen i flexi badet :)

Anonymous poster hash: fb758...27c

Skrevet

Det skal forresten vare i 3 år, men det kommer an på hvor stor ungen er, vår sønn kan ennå bruke den lenge, god plass :)

Anonymous poster hash: fb758...27c

Skrevet

Har ein rød som jeg prøver og selge.

Anonymous poster hash: fb275...89e

Skrevet

Super! Har dårlig plass på badet selv og den er genial! 😉 løp å kjøp! Den varer ihvertfall til barnet er 2 år minst. Kommer jo helt an på barnet også da. Hvor lenge de vil sitte i karet å plaske 😊

Anonymous poster hash: 63f2f...855

Skrevet

Har dere alle den fra stokke? Sett de har en på coop obs også :-)

Skrevet

?

Skrevet

Jeg har en av hver, de er helt like! Så ville absolutt kjøpt coop sin som er MYE billigere. Syns de er geniale pga en kan gjøre dem flate, så de tar nesten ikke plass :-)

Anonymous poster hash: 9235e...dcb

Skrevet

Vi har den fra obs. 2,5 åringen kan fortsatt sitte i den og bade, men har jo såklart ikke akkurat boltreplass;-)

Anonymous poster hash: 6e82e...9ce

Skrevet

Digger vår. Mini er bare 17mnd enda men kommer til å bruke det så lenge han har plass. Den de selger på obs er Stokke sin, bare billigere siden de kjøper inn i store kvanta.

Skrevet

Kjøpte nettopp. Superfornøyd. Han på 3, 5 bruker den også.

Anonymous poster hash: e1373...70a

Skrevet

Vi har Stokke sin på båten. Vesla hater å dusje, men elsker sitt lille badekar. Bra investering.

Skrevet

Vi har Stokke sin på båten. Vesla hater å dusje, men elsker sitt lille badekar. Bra investering.

Skrevet

Vel verdt pengene om du har lite bad. Jenta mi på 4 bruker den fortsatt, men klager litt på plassen når hun skal "svømme"  :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...