Gå til innhold

Dere som har vaskehjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte kommer hun?

Og tar hun hele huset? Klær og rydder hun?

Anonymous poster hash: de100...b90

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hver 14.dag å hun tar hele min lille leilighet :P

Nei hun rydder ikke hun bare vasker å tørker litt støv.

Anonymous poster hash: c523e...ceb
Skrevet

Jeg hadde en som kom hver 2.uke. Hun vasket, tok ut søppel og ryddet litt.

Skrevet

Hun kommer annenhver uke, og da rydder jeg klær og rot på forhånd. Hun tar seg av kjøkkenet og evt oppvask.

Annenhver gang vasker hun hele huset inkl støvtørk, ellers vasker hun bad, stue, kjøkken, gang og soverommene. Har stort hus, så er ikke alle rommene som trenger vask hver gang grunnet lite bruk.

Skrevet

Hvor mye betaler dere, og hvor stort hus vaskes for den prisen?

Anonymous poster hash: 288b6...d58

Skrevet

Vi betaler 600,- pr gang.

120 kvadrat.

Anonymous poster hash: 288b6...d58

Skrevet

Kommer en gang i uken.

Vasker og tørker støv. Rydder ikke noe, ikke ungenes leker eller så, og vasker ikke opp.

Jeg rydder vekk litt så hun kommer til.

Betaler 400 kr pr uke, huset er på 140 kvm.

Hun bruker ca to timer.

Anonymous poster hash: 18605...556

Skrevet

Kommer en gang i uken. Rydde trenger hun ikke å gjøre for her er det alltid ryddig. Orker ikke rot så her ryddes ting på plass etter bruk. Er det på barnas rom så legger hun det selvfølgelig pent på plass. Men jo mer hun gjør jo lenger tid trenger hun. Jo lenger tid jo dyrere.. ;) Hun bruker 3 timer hver gang.

Jeg pleier å ta av sengetøyet på alle sengene og legge frem nytt så legger hun på.

Skrevet

Kommer annenhver uke og tar hele leiligheten (180 kvm). Hun rydder ikke og tar ikke oppvasken, det tar jeg før hun kommer. Jeg tar av den gamle sengetøyet og setter ut nytt før jeg går hjemmefra, hun rer opp sengene. Så tar hun ut bosset.

Bruker 4 timer og gjør en ganske grundig jobb.

Anonymous poster hash: a3463...e03

Skrevet

Annenhver uke. Vasker grundig, alle flater og gulv. Legger på rent på sengene og rer opp.

240 kvm. Betaler 650,- Vasker vindu mot tillegg på 200,- 

Anonymous poster hash: a61ae...ef1
Skrevet (endret)

En gang i uken. Vasker og støvsuger gulv,tørker støv vasker bad/ toalett og kjøkken grundig.

Vi har veldig stort hus, så de tar ikke hele huset hver gang, bare de rommene som brukes mest. Så tas de andre ved behov. Betaler 800,- gangen, for ca 2,5 time.

Vi rydder selv. Tar også klesvask selv. De tilbyr dette også, men jeg føler det blir for privat.

Endret av Miamimom
Gjest Julia1984
Skrevet

Kommer en dag pr. uke. Vasker grundig hele huset, rydder ikke. Bruker 6-8 timer. Har stort hus og hun er virkelig grundig.

Tar ikke klær etc, men skifter på sengene hver uke. Deilig!

Skrevet

Annenhver uke. Vasker grundig, alle flater og gulv. Legger på rent på sengene og rer opp.

240 kvm. Betaler 650,- Vasker vindu mot tillegg på 200,-

Anonymous poster hash: a61ae...ef1

Svart arbeid regner jeg med?

Anonymous poster hash: 1ae35...e02

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...