Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #1 Skrevet 7. september 2014 Blir litt bekymret her. Lille er en uke gammel og de tre siste dagene har hun sovet døgnet rundt, har kun våknet noen ganger for å spise, men sovner da ved puppen igjen etter kort tid. Normalt eller ikke? Redd hun ikke får i seg nok mat. Anonymous poster hash: 76b60...f9b
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #3 Skrevet 7. september 2014 De skal sove opptil 20 timer i døgnet så ja, er vanlig. Nyt detmens du kan ;-) Anonymous poster hash: 94037...94f
*Miss Marple* Skrevet 7. september 2014 #4 Skrevet 7. september 2014 (endret) Hva er 'noen ganger'? Min helsesøster sa at spedbarn ikke skal sove mer enn ca 6 timer uten mat. Da bør man vekke dem og sørge for at de spiser godt. Om hun sovner ved puppen kan du prøve å ta av henne litt, kile under bena eller 'forstyrre' henne på andre måter. Noen (få) babyer våkner ikke av at de er sultne. En venninne av meg hadde fått høre at man ikke skal vekke babyer og at de regulerer seg selv, noe som førte til at hun ikke bare mistet melken pga for sjelden amming, men at baby ble kraftig undervektig. Om du er i tvil om babyen din legger på seg nok, kan du veie daglg på helsestasjonen en periode. Ellers er det veldig vanlig at de sover kjempemye den første tiden og hvis hun får i seg nok mat må du bare nyte det, selv om det faktisk kan bli mitt kjedelig med baby som bare sover når man så gjerne vil kose Endret 7. september 2014 av *Miss Marple*
Elskerhøsten2014 Skrevet 7. september 2014 #5 Skrevet 7. september 2014 Ganske Normalt det ja min sov masse den første mnd,så ble han mer og mer våken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå