Gå til innhold

Er barna deres lik dere? I personlighet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvordan? Og hvem av dere er de lik?

Anonymous poster hash: ababc...739

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eldste er lik meg, mellomste er lik faren og minste er en god miks 😊

Anonymous poster hash: 8aedd...b7b

Skrevet

To av mine er like meg, de er utadvendte og forventer at alle er greie. De er lite krenkbare og velger bare å være sammen med noen andre hvis noen er kjipe mot dem. Den midterste ligner mer på faren. Han er mer reservert overfor fremmede og blir mer lei seg hvis noen sier eller gjør noe negativt mot ham. Han ligner imidlertid på meg i det at han er utrolig fnisete og ler godt av seg selv. 

Skrevet

De er like oss begge på hver sine måter, men samtidig også veldig ulik på en del. Det gjelder alle fire. Jeg kjenner igjen sider av meg selv i alle fire, men også sider av mannen, og noe kjenner ingen av oss igjen i noen av dem, hehe. Det ene barnet vår er egentlig ganske ulik begge oss to, mens ene er mest lik meg og ene mest lik ham og siste en god miks.

Anonymous poster hash: 2c18b...84c
Skrevet

Han er lik oss i sitt konkurransepreg, elsker alt av sport og idrett.

Ellers er han ganske ulik oss begge.

Vi er utrolig sosiale og utadvendte, han er rolig, trygg, ekstremt god tålmodighet og konsentrasjon.

Han er den ungen som siden han har vært baby sitter i ro f.eks på fly, aldri maser eller gnåler, men ordner med tingene sine og er fornøyd med det.

Aldri skeptisk til å ha med han noe sted.

Selvsagt vært småting med han også, men vi har fått en unge det stort sett aldri er noe problem med. En skikkelig gluping. Vi har spurt oss mang en gang hvem han er lik!

Skrevet (endret)

vel barnet har arvet sinnet mitt, er snill og god som både meg og faren og veldig Rolig som faren . Jeg er hvis lik pappan min både personlighet og utseendet og samme med samboeren :)

Men han har arvet en del et annet sted også, han er utrolig tålmodig, han er ganske sosial og elsker mennesker, der er han ikke lik noen av oss, vi liker samlinger med mindre folk eller gode venner og den nærmeste familien :). jeg og samboeren er Tålmodig med han,men veldig mange andre ting er begge utålmodig

Endret av Elskerhøsten2014
Skrevet

Dessverre veldig lik meg, stakkar. Veldig forsiktig og følsom. Har arvet farens manglende tålmodighet.

Anonymous poster hash: c632d...d59
Skrevet

Ja, han er snill og god med en nøktern væremåte sånn som jeg er, vi lar oss ikke pille på nesen osv.

Han er lik sin far med at han ikke eier konkurranseinstinkt, noe jeg har. De er også følsomme og blir lett glad i folk.

God blanding mao.

Anonymous poster hash: 2c775...369

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...