Gå til innhold

jeg gleeeeder meg sånn til den dagen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe meg leilighet. Nå er jeg på sisteåret av studiet mitt og har fått fast stillig etter dette.. da skal jeg søke boliglån, endelig.. jeg har utbetalt 27000 i mnd med lønn, bidrag, barnetryggd og lånekassen. jeg har tenkt litt på om jeg skulle søkt til husbanken før den tid. Men er det dumt? Burde jeg vente? Er så utolmodig.. venta 6 år nå!!!

Anonymous poster hash: aa08f...29e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow. Hvis du har utbetalt 27000 som student så har du det veldig bra økonomisk. Ikke mange studenter som har så mye hver måned. Mange arbeidstakere har ikke så mye utbetalt.

Anonymous poster hash: 7c23f...687
Skrevet

Wow. Hvis du har utbetalt 27000 som student så har du det veldig bra økonomisk. Ikke mange studenter som har så mye hver måned. Mange arbeidstakere har ikke så mye utbetalt.

Anonymous poster hash: 7c23f...687

Det meste av det er vel lån og stønader.

Anonymous poster hash: fb08f...ba4

Skrevet

Regner med du har en stor EK og plan over hva du vil få i begynnerlønn siden du tenker å kjøpe relativt kjapt etter studier.

Men lykke til 

Anonymous poster hash: fb08f...ba4
Skrevet

Jeg har lån og stipend ja, estimert i forhold til hva jeg får i lønn.. jeg setter av det jeg ikke har behov for på lånet:) ellers får jeg en tusing i barnebidrag og barnetryggd. Jeg jobber hver dag på den plassen jeg får starte på. Kommer til og ha ca det samme utbetalt når jeg er ferdig.. pluss evt tilegg:) hi

Anonymous poster hash: aa08f...29e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...