Gå til innhold

Navnefest, barnedåp, konfirmasjon etc.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes du det er genuint koselig og stas? Sånn helt innerst inne?? Eller er det et nødvendig onde?

Jeg må medgi at jeg synes det er traurige saker og drepende kjedelig.

Flere enn meg? :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde navnefest og syntes det var utrolig koselig.

Vi hadde hageselskap 😃

Jeg liker konfirmasjon jeg,

 

Anonymous poster hash: 35abc...bbd

Skrevet

Jeg syntes helt ærlig at det er koselig. Koselig å være med familien og venner. Men har foreldre som liker det lite

 

Anonymous poster hash: c2b99...4d3

Skrevet

Grusomt kjedelig.

 

Anonymous poster hash: eb66b...b77

Skrevet

Jeg syns oppriktig talt det er stas å feire nieser og nevøer. Koselig å treffe slekten vi ellers ikke ser så ofte, kjekt å pynte seg og godt med god mat :)

 

Her jeg bor er det tradisjon for å bare invitere de aller nærmeste til slike anledninger, så det er ikke SÅ ofte det skjer.

Skrevet

Kommer veldig an på hvordan det er lagt opp, og hvor mange jeg kjenner der. Var i en barnedåp nylig med nesten bare kjentfolk, ikke så mange folk, stor andel barn. Veldig avslappet opplegg, fint uteområde hvor barna kunne løpe rundt og leke når de var lei av å sitte stille. Veldig koselig. :)

 

Blir det veldig stivt og formelt, med mye stillesitting og venting, kjedelige taler osv, så blir det drepende kjedelig og et nødvendig onde ja. :P



Anonymous poster hash: 4a7fe...5ca
Skrevet

Aggh ... var det jeg visste: jeg er den kvinnelige ekvivalenten til Ebenezer Scrooge :o

Skrevet

Med min familie er det kjekt og morsomt. Vi er ganske så uhøytielige folk :)

Med mannen sin familie er det ulidelig kjedelig. De er så stive og korrekte.



Anonymous poster hash: 0e1da...61f
Skrevet

I min famile - nei. Det er så mye intriger og ifronter at det aldri har vært hyggelig.

Mannens famiie - supert!



Anonymous poster hash: 9c30a...165
Skrevet

Jeg synes det er kjempekoselig! Da kommer også familie som bor langt unna og jeg har en super familie. Mannens familie er heller ikke så verst:) Snart dåp og jeg må si jeg gleder meg masse:)

 

Anonymous poster hash: dcd80...c99

Skrevet

Kjedelig. Bryllup er verst ...zzzz

 

Anonymous poster hash: 85ed3...663

Skrevet

Vi hadde navnfest, super koselig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...