Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #1 Skrevet 7. september 2014 Flere der ute? Det er egentlig ingen plager som holder meg våken heller. Jeg er bare lys våken etter tre timer søvn. Vandrer rundt hjemme og ser på dritt tv og venter på at verden våkner. Så tar jeg en tre timers dupp igjen utpå formiddagen og da går jeg til kvelden. Er det kroppen som forbereder seg på spedbarnstilværelsen? Anonymous poster hash: 52ffe...371
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #2 Skrevet 7. september 2014 Veldig vanlig! Jeg var sånn hele tredje trimester. Slapp av det du kan og prøv og ikke bli frustrert over at du ikke sover. Lykke til! Anonymous poster hash: b0f3e...01e
Mamma_til_2 Skrevet 7. september 2014 #3 Skrevet 7. september 2014 Veldig vanlig var slik med begge mine sov nesten ikke den siste tiden og som du sier så sa begge jordmødrene til meg at det var en type forberedelse ( vet ikke om det er fakta) men med meg så sov jeg som en stein natten før fødsel det var akkurat som kroppen lagret energi til maraton økten den skulle gjennom 😊
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #4 Skrevet 7. september 2014 Hehe. Har sett en kjempe dårlig film. Luftet hunden kl fem og nå har familien våknet. Jeg tar meg vel en dupp om to timers tid tenker jeg. Snodige greier. HI Anonymous poster hash: 52ffe...371
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå