Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #1 Skrevet 6. september 2014 Typ ung mor, ovenervøse foreldre osv? Og hvilke båser finnes egentlig Anonymous poster hash: 85df6...900
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #2 Skrevet 7. september 2014 Selvsagt. Alle mennesker plasserer andre mennesker i båser både bevisst og ubevisst. Det ligger i menneskets natur. Anonymous poster hash: 1ceec...3ad
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #3 Skrevet 7. september 2014 Ikke alle foreldre. Men vi har drittsekkbåsen. Der bør du ikke havne. Ellers har vi lite båssetting. Anonymous poster hash: acc4a...dfd
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #4 Skrevet 7. september 2014 Voldsomt til interesse for hva barnehageansatte tenker om ditt og datt her inne om dagen. Det er virkelig noe jeg tenker fint lite på.. Anonymous poster hash: 344e9...843
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #5 Skrevet 7. september 2014 Ja, det gjør det. Noen er favoritter og noen er ikke favoritter. Anonymous poster hash: 61ead...38d
Major HotLips Houlihan Skrevet 7. september 2014 #6 Skrevet 7. september 2014 Ja, og det finnes like mange båser som det finnes mennesker 😊
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #7 Skrevet 7. september 2014 Hm...., da blir neste spørsmål naturlig nok: er det ikke vanskelig å ta like godt vare på barna til drittsekkene som de hyggelige foreldrene ? Anonymous poster hash: 133c4...bf9
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #8 Skrevet 7. september 2014 Selvfølgelig setter man folk i bås. Vi hadde to båser: de snille og hyggelige og de kravstore og slitsomme. Gikk ikke ut over barna fordi de alle havner i den snille båsen, de har ikke valgt sine foreldre. Anonymous poster hash: 704ee...829
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #9 Skrevet 7. september 2014 Hm...., da blir neste spørsmål naturlig nok: er det ikke vanskelig å ta like godt vare på barna til drittsekkene som de hyggelige foreldrene ? Anonymous poster hash: 133c4...bf9 Jeg tar vel ekstra godt vare på barna til drittsekken fordi jeg synes synd på de. Men jeg holder meg lengst mulig unna når de henter om det lar seg gjøre. Alltid er det noe galt. Brukt feil skiftetøy, hva har hun spist? Herregud det er aaaalt for lite mat driver dere å slanker henne? Har hun blitt smurt godt ned solkrem? Jeg synes ikke jeg kan kjenne lukten av krem (det faktum at barnet ikke har antydning til å ha vært i sola spiller ingen rolle) Klage og kjefte. Hver dag. Stakkars barn som vokser opp med dette. Vanskelig å barnet skal leve opp til alle kravene. Anonymous poster hash: acc4a...dfd
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #10 Skrevet 7. september 2014 Aldri sett en eneste bås i vår barnehage ihvertfall og hadde jeg funnet en foreldre i en hadde jeg jammen sluppet den ut også! Anonymous poster hash: cd3d3...6ff
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #11 Skrevet 7. september 2014 Hm...., da blir neste spørsmål naturlig nok: er det ikke vanskelig å ta like godt vare på barna til drittsekkene som de hyggelige foreldrene ? Anonymous poster hash: 133c4...bf9 Jeg tar vel ekstra godt vare på barna til drittsekken fordi jeg synes synd på de. Men jeg holder meg lengst mulig unna når de henter om det lar seg gjøre. Alltid er det noe galt. Brukt feil skiftetøy, hva har hun spist? Herregud det er aaaalt for lite mat driver dere å slanker henne? Har hun blitt smurt godt ned solkrem? Jeg synes ikke jeg kan kjenne lukten av krem (det faktum at barnet ikke har antydning til å ha vært i sola spiller ingen rolle)Klage og kjefte. Hver dag. Stakkars barn som vokser opp med dette. Vanskelig å barnet skal leve opp til alle kravene. Anonymous poster hash: acc4a...dfd Det er en fin teori :-) Jeg vet bare med meg selv hvor mye bedre jeg liker barna til hyggelige folk ( sånn privat, jobber ikke med barn ) Hadde nok ikke vært frekk mot de som tilbringer mer tid med mitt barn enn jeg gjør selv. Virker veldig sært å kjefte på de ansatte i barnehagen. Sikkert ganske enkle typer som holder på sånn og da er det flott at du tar ekstra vare på barna deres. Anonymous poster hash: 133c4...bf9
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #12 Skrevet 7. september 2014 Hm...., da blir neste spørsmål naturlig nok: er det ikke vanskelig å ta like godt vare på barna til drittsekkene som de hyggelige foreldrene ? Anonymous poster hash: 133c4...bf9 Jeg tar vel ekstra godt vare på barna til drittsekken fordi jeg synes synd på de. Men jeg holder meg lengst mulig unna når de henter om det lar seg gjøre. Alltid er det noe galt. Brukt feil skiftetøy, hva har hun spist? Herregud det er aaaalt for lite mat driver dere å slanker henne? Har hun blitt smurt godt ned solkrem? Jeg synes ikke jeg kan kjenne lukten av krem (det faktum at barnet ikke har antydning til å ha vært i sola spiller ingen rolle)Klage og kjefte. Hver dag. Stakkars barn som vokser opp med dette. Vanskelig å barnet skal leve opp til alle kravene. Anonymous poster hash: acc4a...dfd Det er en fin teori :-) Jeg vet bare med meg selv hvor mye bedre jeg liker barna til hyggelige folk ( sånn privat, jobber ikke med barn ) Hadde nok ikke vært frekk mot de som tilbringer mer tid med mitt barn enn jeg gjør selv. Virker veldig sært å kjefte på de ansatte i barnehagen. Sikkert ganske enkle typer som holder på sånn og da er det flott at du tar ekstra vare på barna deres. Anonymous poster hash: 133c4...bf9 Vi er selvsagt snille med alle barn men det er flere som er redd for å ta ansvar og leke en til en med disse barna. Hvis de snubler, får sår etc forlanger foreldrene å få vite hvem som hadde ansvaret. Vi sier aldri enkeltpersoner men når barnet begynner å gjøre rede for seg så får jo disse drittsekkene greie på hvem som var i nærheten. Så det er jo ekstra trist på barnets vegne. Nå er det SJELDEN vi har slike foreldre da. Men vi har en nå. Grøss og gru. Anonymous poster hash: acc4a...dfd
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #13 Skrevet 7. september 2014 Hm...., da blir neste spørsmål naturlig nok: er det ikke vanskelig å ta like godt vare på barna til drittsekkene som de hyggelige foreldrene ? Anonymous poster hash: 133c4...bf9 Jeg tar vel ekstra godt vare på barna til drittsekken fordi jeg synes synd på de. Men jeg holder meg lengst mulig unna når de henter om det lar seg gjøre. Alltid er det noe galt. Brukt feil skiftetøy, hva har hun spist? Herregud det er aaaalt for lite mat driver dere å slanker henne? Har hun blitt smurt godt ned solkrem? Jeg synes ikke jeg kan kjenne lukten av krem (det faktum at barnet ikke har antydning til å ha vært i sola spiller ingen rolle)Klage og kjefte. Hver dag. Stakkars barn som vokser opp med dette. Vanskelig å barnet skal leve opp til alle kravene. Anonymous poster hash: acc4a...dfd Det er en fin teori :-) Jeg vet bare med meg selv hvor mye bedre jeg liker barna til hyggelige folk ( sånn privat, jobber ikke med barn ) Hadde nok ikke vært frekk mot de som tilbringer mer tid med mitt barn enn jeg gjør selv. Virker veldig sært å kjefte på de ansatte i barnehagen. Sikkert ganske enkle typer som holder på sånn og da er det flott at du tar ekstra vare på barna deres. Anonymous poster hash: 133c4...bf9 Vi er selvsagt snille med alle barn men det er flere som er redd for å ta ansvar og leke en til en med disse barna. Hvis de snubler, får sår etc forlanger foreldrene å få vite hvem som hadde ansvaret. Vi sier aldri enkeltpersoner men når barnet begynner å gjøre rede for seg så får jo disse drittsekkene greie på hvem som var i nærheten. Så det er jo ekstra trist på barnets vegne. Nå er det SJELDEN vi har slike foreldre da. Men vi har en nå. Grøss og gru. Anonymous poster hash: acc4a...dfd Ja, det var det jeg var litt redd for, at det på en eller måte går utover barna deres :-( sikkert andre foreldre som trekker seg unna også. Ille :-( Anonymous poster hash: 133c4...bf9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå