Gå til innhold

Herregud! kondomen sprakk!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og vi skal absolutt ikke ha flere barn akkurat nå! Legevakta ligger langt unna, og får ikle dratt dit før imorra tidlig. Hva skal vi gjøre fornoe nå?! Angrepille hvor får jeg kjøpt dette? Helt skrekkslagen nå!

Anonymous poster hash: 5b94a...e4c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg veier 85 kg, og tror ikke denne pillen fungerer på meg! Hjelp seriøst desperat:-( hi

Skrevet

Jeg veier 85 kg, og tror ikke denne pillen fungerer på meg! Hjelp seriøst desperat:-( hi

Det er delte resultat om det med vekt og den pillen (orker ikke lete etter link).

Ta den du, trolig så går det bra.

Anonymous poster hash: 2af0a...f8f

Skrevet

Jeg har hørt at hvis man har coca cola... der... så dreper det alt av svømmere. Aner ikke hvordan man skal få det til, men... Lykke til HI!

Anonymous poster hash: 36101...fca
Skrevet

Vekt har da vel ingenting å si på funksjon av pillen, så uvitende kan du vel ikke være - da tenker jeg troll altså  :-) Har sett de på Rimi og bensinstasjoner, så du trenger ikke å vente til mandag, bare ta en runde på lokalen :-)

Anonymous poster hash: f4cab...3a4
Skrevet

Vekt har da vel ingenting å si på funksjon av pillen, så uvitende kan du vel ikke være - da tenker jeg troll altså :-) Har sett de på Rimi og bensinstasjoner, så du trenger ikke å vente til mandag, bare ta en runde på lokalen :-)

Anonymous poster hash: f4cab...3a4

De har jo gått ut å sagt at den ikke funket på folk fra 85 kilo. Vet ikke om de har endret det igjen. Den har ikke funket på meg som ikke veier på langt nær så ikke vet jeg...
Skrevet

Vekt har da vel ingenting å si på funksjon av pillen, så uvitende kan du vel ikke være - da tenker jeg troll altså :-) Har sett de på Rimi og bensinstasjoner, så du trenger ikke å vente til mandag, bare ta en runde på lokalen :-)Anonymous poster hash: f4cab...3a4

De har jo gått ut å sagt at den ikke funket på folk fra 85 kilo. Vet ikke om de har endret det igjen. Den har ikke funket på meg som ikke veier på langt nær så ikke vet jeg...
Så la være å ta den da vel, for sikkerhetsskyld.

Anonymous poster hash: a226f...0a2

Skrevet

De har gått bort fra det angående vekt på Norlevo. Den er ikke 100% sikker (som alt annet), men er jo verdt å prøve.

Skrevet

Herregud, ro deg ned, dette ordner seg på den ene eller andre måten. 

1. Kjøp angrepille asap. Virkningen avgjøres først og fremst på hvor tidlig etter uhellet man tar den.
2. Få deg sikrere prevansjon, spiral f.eks, og bruk eventuelt dong i tillegg....så har dere gjort noe aktivt for å være enda sikrere ang. prevansjon. 

Anonymous poster hash: b51d5...199
Skrevet

veier over 100kg, funket meg alle 3 gangene

Anonymous poster hash: 12e5b...734
Skrevet

Jeg har hørt at hvis man har coca cola... der... så dreper det alt av svømmere. Aner ikke hvordan man skal få det til, men... Lykke til HI!

Anonymous poster hash: 36101...fca

Høres ut som rent humbug. Du får uansett ikke Cola forbi livmorhalsen, og befruktning skjer jo i egglederen. 

Anonymous poster hash: f51b6...969

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...