Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #1 Skrevet 6. september 2014 Hvordan er morgenstellet? (Og kveldsstell når det ikke bades?) Før, med bleie, var det alltid vask av fjes, hender og grundig vask av underliv morgen og kveld. (Har alltid unngått våtservietter og bruker alltid lite såpe og andre produkter, så vaskebalje, vann og vaskeklut. Thats it) Men nå uten bleie, de dagene han bada kvelden før, hopper jeg ofte over hele greia. Er det slurvete av meg? Og om kveldene, når han ikke bader (noe han gjør ca annenhver kveld) blir det mest hendene bare. Hva gjør dere andre? Anonymous poster hash: 7e4d1...a0c
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #2 Skrevet 7. september 2014 Vi står opp og han går på do og tisser. Så spiser vi frokost. Neste stopp er badet. Tenner pusses, ansiktet vaskes og hender vaskes(igjen). Vasker også lysken, så vidt over tissen, under pungen og til slutt rumpa. Rumpa vaskes ekstra godt. Så er det på med ny bokser, den byttes hver morgen selv om han dusjet kvelden før. Ønsker å skape en god og regnslig rutine, legge et godt grunnlag videre i livet Anonymous poster hash: 7ee03...26c
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #3 Skrevet 7. september 2014 Vasker med vaskeklut, som senere kokes på 95 grader i vaskemaskina. Samme rutine hos han som fortsatt bruker bleie, bare at hans underliv vaskes med engangskluter. De er tørre, men jeg har de i vann og har på litt olje ved behov. Anonymous poster hash: 7ee03...26c
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #4 Skrevet 7. september 2014 Vasker underlivet hver morgen og bytter undertøy. Som hun første svarer så vil jeg etablere gode hygienevaner. Anonymous poster hash: b4113...884
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #5 Skrevet 7. september 2014 På morgen vasker vi fjes og hender. Vasker underlivet på kvelden, etter en dag i bhg syns jeg det er greit å få de vasket på kvelden. Mine ligger gjerne uten truse på natta for å få luftet seg. Anonymous poster hash: f93d6...895
*flux* Skrevet 7. september 2014 #6 Skrevet 7. september 2014 Vi prøver å få vaska/dusjet/badet på kvelden. Så er det pysj uten truse. Morgenen vaskes ansikt/hender/ underliv og på med rein truse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå