GÃ¥ til innhold

Inspirert: hemmeligheter - fortell!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil du dele en hemmelighet?

Jeg har klina med Kristoffer Hivju 😜

Anonymous poster hash: 0191b...87e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Datteren min ble til ved voldtekt. Alle tror det skjedde på ONS og jeg lar dem bare tro det.

Anonymous poster hash: fc196...b71

Skrevet

Samboeren min er en egoistisk kødd. Men, det er ikke noe stor hemmelighet. Det som derimot er hemmeligheten er at dette er noe som går innpå meg og sårer meg noe veldig...

I tillegg så har familien min skuffet meg så enormt mye siste årene at jeg har mistet mye av troen på meg selv. Det som stort sett får meg gjennom hverdagen er barna mine og de dagene samboeren min ser meg og viser at han virkelig elsker meg. For det veit jeg han gjør....

Utad virker jeg som et menneske med full kontroll og med en familie som er trygg og harmonisk....

Kjenner jeg har mest lyst å stange hodet i veggen og gi faen i alt og alle... Men, slikt gjør ikke flinke piker...

Anonymous poster hash: 74315...f6e

Skrevet

Prøver å bli gravid med privat "anonym" donor.

Anonymous poster hash: 80df6...e01
Skrevet

Jeg har hatt sex med min svigerfar 😕

Anonymous poster hash: 34ff4...0a4

Skrevet

Jeg har hatt sex med min svigerfar 😕

Anonymous poster hash: 34ff4...0a4

Den må du utdype ;)

Hvordan skjedde dette?

Anonymous poster hash: 653f8...206

Skrevet

Rykter fjernet.

Himmel og hav

Brukermoderator

Skrevet

Jeg hater nesten alle mennesker. Kunne jeg fjernet 99% av menneskeheten med et klikk så hadde jeg gjort det.

Anonymous poster hash: 68212...7ed
Skrevet

Jeg prøver å bli gravid. Hemmelig for alle i den virkelige verden ;)

Skrevet

Jeg har en blogg som jeg ikke vil at noen jeg kjenner skal vite om. syns det er flaut...

Anonymous poster hash: 3be58...e28

Skrevet

Jeg sliter med nervene. Nesten ingen vet det. Ganske mye til tider. For et år siden fikk jeg medisin som hjelper litt. Jeg har det siste året lagt på meg mye Pga disse medisinene. Folk tror jeg bare er matglad.

Jeg har også blitt avhengig av sovemedisin.

Anonymous poster hash: 72497...9de

Skrevet

Jeg tror jeg er avhengig av tramadol...:/ MÃ¥ ha hver dag, og tar ofte selv om jeg ikke har det vondt, men fordi jeg liker hvordan jeg blir av de...

Men tar aldri mer enn legen har skrive ut! Tar ofte en om morgenen og kanskje en om ettermiddagen!

Det var min lille hemmelighet...:/

Anonymous poster hash: 79b07...320

Skrevet

Hver gang jeg er innom eksen pusser jeg rumpa mi med hans og nydama sin tannbørste. De var rasshøl mot meg begge to. Men nå smiler vi og later som ingenting og er "venner" for barnas skyld.

Anonymous poster hash: 6622f...204

Skrevet

Jeg er alkoholiker og pillemisbruker. I behandling så jeg klarer meg fint nå, men hadde en periode jeg vsr langt nede.

Anonymous poster hash: 388a9...ea3

Skrevet

Hver gang jeg er innom eksen pusser jeg rumpa mi med hans og nydama sin tannbørste. De var rasshøl mot meg begge to. Men nå smiler vi og later som ingenting og er "venner" for barnas skyld.

Anonymous poster hash: 6622f...204

Skjønner at du er sint på dem, men trir du burde finne på noe annet enn dette. Bakterien du har i baken er kjempe farlig for alle andre enn deg. Hvert år dør et x antall mennesker etter å ha slikket partner i rompa og partner ikke har vært renslig nok.

Anonymous poster hash: 0f540...225

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...